خبرگزاری کار ایران

سرپرست بهزیستی استان تهران خبر داد؛

قرار خدمت، مسئولان بهزیستی را به شهرستان‌های استان می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۰۸

سرپرست بهزیستی استان تهران با حضور در فرمانداری شهرستان دماوند شروع طرح قرار خدمت را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی که به همراه همه معاونین و مسئولان بهزیستی استان تهران برای سفری یک روزه به شهرستان دماوند رفته است، قالب این برنامه را قرار خدمت نامید و اظهار داشت: این برنامه برای همه شهرستان‌ها تدارک دیده شده که اولین برنامه در دماوند در حال اجرا است.

زمانی ادامه داد: وظیفه اصلی سازمان بهزیستی برقراری و ماندگاری سلامت اجتماعی است و با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم جمهور، پیگیری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در شرایط اضطرار فعلی، مهمترین کارکرد بهزیستی است.

وی بهزیستی را متشکل از مجموع خدمات حمایتی توصیف کرد و گفت: از تولد نوزاد تا دوران سالمندی، بهزیستی وظیفه و تکلیف قانونی دارد.

سرپرست بهزیستی استان تهران اظهار داشت: ساماندهی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی تا زمانی که جرم محسوب نشوند با هم گرایی همه دستگاه‌های اجرایی قابلیت ساماندهی دارد که در اسناد و قوانین فرادستی بسیاری از ارگان‌ها در کنار بهزیستی قرار دارند.

او ادامه داد: به عنوان مثال در بحث ساماندهی کودکان کار و خیابان، چهارده دستگاه در کنار بهزیستی وظیفه مستقیم دارند.

زمانی در پایان با بیان اینکه خوشبختانه دماوند کمترین چالش را دارد، گفت: این چالش کم، نشان هم گرایی و مودت میان دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز