خبرگزاری کار ایران

سرپرست بهزیستی استان تهران عنوان کرد:

تکریم ماه رمضان با بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۴۶۴

سرپرست بهزیستی استان تهران اظهار داشت: برنامه های متنوعی برای تکریم و گرامیداشت ماه مبارک رمضان از روزهای گذشته آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سمانه زمانی در تشریح برنامه های تکریم و گرامیداشت ماه مبارک رمضان توسط بهزیستی در سطح استان تهران خاطر نشان کرد: حضور مسئولان عالی رتبه کشور، یکی از مهمترین برنامه های بهزیستی در تکریم و نکوداشت این ایام است که ریاست محترم جمهور، آیت الله رئیسی در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور در شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران اولین روزه خود را با حضور در کنار فرزندان سازمان در این مرکز افطار کرد؛ همچنین روسای محترم قوای قضاییه و مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای آینده با حضور در مراکز دیگر روزه های خود را افطار خواهند کرد و به دیدار بخش های دیگری از جامعه هدف بهزیستی می روند تا سازمان بهزیستی از فیض وجود آنان بهره ببرد.

زمانی افزود: مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین ریاست محترم سازمان بهزیستی و معاون محترم وزیر نیز در برنامه های مختلف بهزیستی استان تهران در روزهای سپری شده از ماه مبارک رمضان حضور یافته و این حضور سبز آنان تا پایان این ماه نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: حضور مسئولان در سراسر استان تهران در برنامه های افطاری کماکان ادامه دارد و مدیران عالی رتبه شهرستان های مختلف با حضور در مراکز بهزیستی در جمع فرزندان سازمان و دیگر اعضای جامعه هدف بهزیستی حضور یافته و مایه دلگرمی همکاران بنده در سطح استان تهران شده اند.

زمانی در ادامه به بسیاری از خدمات سازمان بهزیستی که به مناسبت ماه رمضان توسط بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی به صورت رایگان در این ماه انجام می شوند پرداخت و بیان داشت: نشست های مختلف آموزشی و مشاوره ای نیز توسط بخش‌های مختلف تحت نظارت بهزیستی در این ماه برگزار می‌شوند.

سرپرست بهزیستی استان تهران از توزیع بسته های معیشتی و همچنین بازدید از منازل نیازمندان توسط مدیران عالیرتبه شهرستان ها نیز اشاره کرد و افزود: در برنامه‌های مجزا نسبت به گلریزان برای جمع‌آوری هدایای مردم و خیران و همچنین تقدیر از خیرانی که طی سال گذشته با سازمان بهزیستی در شهرستان‌ها همکاری داشته اند نیز مبادرت خواهیم کرد.

زمانی اظهار داشت: ختم قرآن به نیت سلامتی امام زمان توسط جامعه هدف و همچنین کارمندان سازمان در شهرستان‌ها برگزار می‌شود؛ ضمن آنکه برپایی محافل مختلف انس با قرآن توسط فرزندان سازمان در شب های مختلف در مراکز تحت نظارت بهزیستی ادامه خواهد یافت.

وی به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح استان تهران اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری برنامه های ویژه فرزندان سازمان، برگزاری بازارچه خیریه و فروش آثار مددجویان تحت نظارت بهزیستی و همچنین اجرای برنامه های مختلفی چون جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و عزاداری در لیالی قدر از دیگر برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان در مراکز تابعه بهزیستی در سراسر استان تهران برقرار می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه مجموعه برنامه‌های پیش بینی شده برای تکریم و بهره مندی از فیوضات این ماه مبارک رمضان در سطح استان تهران به بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه می رسد اظهار داشت: در همین جا از خیران بزرگواری که در این ماه چون ایام گذشته به نیازمندان و جامعه هدف سازمان بهزیستی کمک می‌کنند کمال تشکر را داشته و از خداوند بزرگ و منان خواستار صحت و عافیت آنان بوده و همچنین از آنان تقاضا دارم حمایت‌های خود را از جامعه هدف و خانواده سازمان بهزیستی در استان تهران دریغ نورزیده و ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز