خبرگزاری کار ایران

کاشانی خواستار شد:

اعلان کمک شهرداری تهران به آسیب‌دیدگان حادثه آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۹۷۷

خزانه دار شورا از شهردار درخواست که طی نامه ای برای ارائه کمک به آسیب دیدگان حادثه آبادان اعلان آمادگی کند.

به گزارش ایلنا، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، درخصوص شهید صیاد خدایی گفت: شهادت هنر مردان خداست، شخصی که در دوره راهنمایی در جبهه های حق علیه باطل حضور دارد و بعنوان مدافع حرم در سوریه مبارزه می کند و در نهایت در تهران به شهادت رسید، کسیست که قدم به قدم، شهر به شهر به دنبال شهادت گشت اما تهران محلی بود که او به آرزوی دیرینه خود رسید. تصویری دیدم که مادر ایشان که بالای سر پسرش آمده بود بسیار برایم آزارنده بود اما کسانی که فکر می کنند با شهادت شهید خدایی، این مسیر بسته خواهد شد، خیال باطل می کنند، چراکه الگوی روندگان این راه، حضرت سیدالشهداست.

 
خزانه دار شورا در ادامه در خصوص حادثه آبادان گفت: متولد آبادان هستم و به همشهری ها خود تسلیت عرض می کنم.
او در همین راستا اظهار داشت: از امام جمعه و استاندار خوزستان خواستارم هرچه زودتر به مصدومین رسیدگی شود و در رابطه با اسکان کسانی که در این برج مستقر بودند، تلاش شود و شهردار تهران طی نامه ای اعلان بفرمایند که ما حاضر به هرگونه کمکی هستیم.
 
او همچنین در خصوص جا به جایی قائم مقام ذی‌حساب روشنگری نمود که در روز یکشنبه که لایحه جا به جایی قائم مقامان ذی حسابی را بررسی میکردیم، بعضا در فضای مجازی سوء برداشت شد که قرار است انتصاب ذی حسابی صورت بگیرد و شورا با این انتصاب مخالفت کرده است. اما این عزیزان درحال حاضر هم ذی حساب هستند و فقط قرار بود جا به جا شوند. مخالفت شورا نه با صلاحیت ایشان، بلکه با جا به جایی بود.
 
کاشانی درخصوص افزایش 40 درصدی حقوق هم متذکر شد: اعضای شورا و نه هیچ کس دیگری نمی توانند مانع قانون شوند. اما چون بودجه از قبل بسته شده است، هزینه باید از جای دیگر تامین شود و این سبب تعدیل نیرو در برخی سازمان ها شده است، اما شهرداری این 40 درصد را علی الحساب پرداخت کرده است. اما این 40 درصد در حوزه اختیارات شورا نیست و تصمیم قانون است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز