خبرگزاری کار ایران

مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات احداث پروژه‌های مجاور بزرگراه امام علی (ع) – خیالستان زندگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۷۵۳

اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت لایحه «مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات احداث پروژه‎های (پیوند و پهنه های مجاور بزرگراه امام علی (ع) – خیالستان زندگی) واقع در منطقه ۸ و «پل باغ آیت‎الله هاشمی رفسنجانی» واقع در منطقه ۲ را به تصویب رساندند.

به گزارش ایلنا، در جریان دویست و هشتادمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت لایحه «مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات احداث پروژه‎های (پیوند و پهنه‎های مجاور بزرگراه امام علی (ع) – خیالستان زندگی) واقع در منطقه ۸ و «پل باغ آیت‎الله هاشمی رفسنجانی» واقع در منطقه ۲ بررسی شد. 

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص فوریت این لایحه تشریح کرد: همه پروژه‎ها عمرانی شهرداری به پایان رسیده‎اند و فقط پروژه بزرگراه شهید بروجردی باقی مانده است. اما چند پروژه جدید هم تعریف شده‎اند که شامل برطرف کردن زخم‎های بزرگراه‎ها به محلات است. برای نمونه بزرگراه امام علی محله سبلان را به دو بخش تقسیم کرده است و پروژه این بخش، ایجاد سطوحی پل مانند (پل باغ) برای ارتباط دو بخش محله است. 

وی افزود: برای این کار مناقصه صورت گرفته است و هزینه آن مبلغی بیش از اختیارات شهردار است و لذا به مصوبه نیاز است. 

مسجد جامعی نیز در این خصوص متذکر شد: بزرگراه امام علی در بسیاری نقاط این آسیب را وارد کرده است. باید برای پروژه‎ها مطالعات اجتماعی صورت بگیرد و ما باید کسانی که زیان می‌بینند را هم در نظر بگیریم. 

علی اعطا هم گفت: طرح این پروژه مدت‎ها ارائه شده است و معطل اجرا مانده است. سخنان آقای مسجد جامعی درست است اما مسئله ما از این سخنان عبور کرده است و این طرح مدت‎هاست که ارائه شده است. 

سپس مجید فراهانی اظهار داشت: اگر به یک فوریت این طرح رای ندهیم دوباره مراحل مناقصه آن باید از آغاز صورت بگیرد. 

یک فوریت این لایحه به رای گذاشته شد و با ۱۴ موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز