خبرگزاری کار ایران

آغاز پذیرش دانشجویان دانشگاه تهران در خوابگاه‌های شهر تهران از ۱۳ فروردین ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۰۶

معاون دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد که پذیرش دانشجویان دانشگاه تهران در خوابگاه‌های شهر تهران از روز شنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ مطابق برنامه اعلام شده، آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا وجهی، معاون دانشجویی دانشگاه تهران با اعلام این خبر، گفت: تاکنون ۳۸۰۰ نفر برای اسکان در خوابگاه‌های کوی دانشگاه تهران ثبت‌نام کرده‌اند. 

وی افزود باتوجه به اینکه ثبت‌نام‌ها بر اساس مقطع تحصیلی و سال ورودی دانشجویان تا ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد، میزان ثبت‌نام دانشجویان روزانه غیربومی برای اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه تهران، پس از مهلت ثبت‌نام، قابل سنجش است. 

 وجهی با اعلام اینکه اسکان دانشجویانی که از ابتدای نیمسال جاری در خوابگاه ساکن بوده‌اند از ۱۳ فروردین آغاز می‌شود، افزود: اسکان همه ورودی‌های ارشد و دکتری در روزهای ۱۴ و ۱۵ فرودین ماه انجام خواهد شد. 

وی همچنین درخصوص برنامه اسکان دانشجویان شاغل به تحصیل در واحدها و پردیس‌های اقماری دانشگاه تهران اعم از دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی کرج، ابوریحان و فارابی و دانشکده‌های کاسپین و فومن نیز گفت: وضعیت اسکان دانشجویان واحدهای اقماری به زودی توسط این واحدها در بستر پیام‌رسان‌هایشان اعلام می‌شود. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: در صورتی که شرایط اسکان دانشجویان واحدهای اقماری دانشگاه با تاخیر مهیا شود، به میزان تاخیری که به وجود آمده است، هماهنگی‌های لازم با آموزش دانشگاه و دانشکده‌ها ایجاد می‌شود تا دانشجویان از کلاس‌های آموزشی خود عقب نمانند. 

وی همچنین اعلام کرد: تغذیه دانشجویی هم از سحرگاه ۱۴ فروردین برای دانشجویانی که ثبت‌نام خوابگاه را نهایی کرده‌اند، به شرط رزرو در سامانه تغذیه برقرار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز