خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران:

تا اطلاع ثانوی دانشجوی جدید در خوابگاه‌های دانشگاه تهران پذیرش نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۷۲

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران با اعلام اینکه در حال حاضر حدود ۲ هزار دانشجوی مقاطع تحصیلات تکمیلی در کوی فاطمیه و کوی پسران دانشگاه تهران ساکن هستند، اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی دانشجوی جدید در خوابگاه‌ها پذیرش نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، هادی غفوریان یاورپناه، مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران با بیان این مطلب، افزود: با توجه به اطلاعیه ستاد ازسرگیری آموزش حضوری دانشگاه تهران، وضعیت قرمز کرونایی شهر تهران و اولویت بودن سلامت دانشجویان، تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش خوابگاه در دانشگاه به حالت تعویق درآمده است.

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران همچنین درباره فراهم آوردن شرایط تکمیل فرایند واکسیناسیون دانشجویان ساکن کوی دانشگاه، اعلام کرد: طی هماهنگی‌های بعمل آمده، امکان دریافت واکسن در خوابگاه‌های دانشگاه تهران فراهم شده است.

غفوریان افزود: از کلیه دانشجویان ساکن در کوی پسران و کوی خواهران دانشگاه تهران می‌خواهیم که ظرف امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۰) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ جهت دریافت واکسن به مکان‌هایی که در کوی مشخص شده است، مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، سالن شهید نوروزی کوی پسران و ساختمان مابین فاطمیه ۳ و فاطمیه ۵ کوی فاطمیه به عنوان محل‌های واکسیناسیون دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های دانشگاه تهران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز