خبرگزاری کار ایران

عملیات بهسازی و نوسازی خوابگاه‌های دانشگاه تهران پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۶۱

رئیس دانشگاه تهران در آستانه از سرگیری آموزش حضوری در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، از چهار خوابگاه دانشجویی سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در جریان بازدید از چهار خوابگاه شهدای دانشجو، قدس، رودکی و قدس۳، در جریان آخرین وضعیت عملیات آماده‌سازی این خوابگاه‌ها جهت بهره‌برداری دانشجویان قرار گرفت.

رضا قاسمی، مدیرکل عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران در این بازدید، عنوان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی این خوابگاه‌ها پایان یافته و صرفاً اقداماتی جزئی جهت بهره‌برداری این خوابگاه‌ها باقی مانده است.

مدیرکل عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران ابراز امیدواری کرد: عملیات آماده‌سازی این خوابگاه‌ها ظرف روزهای آینده و تا قبل از آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به اتمام برسد.

رئیس دانشگاه تهران نیز بر اتمام هر چه سریع‌تر این عملیات به منظور بهره‌برداری از خوابگاه‌ها در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری تاکید کرد.

هادی غفوریان یاورپناه، مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران نیز با اشاره به بازسازی اساسی خوابگاه‌های شهدای دانشجو، قدس و رودکی، اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی، ۱۰۰ درصد عملیات عمرانی در این سه خوابگاه به پایان رسیده است.

به گفته غفوریان، این بازسازی‌ها با رویکرد کیفی‌سازی و کارآمدسازی فضاهای کالبدی در اختیار دانشجویان در حال انجام است و بر اساس دستور رئیس دانشگاه تهران، در سایر خوابگاه‌های پراکنده در سطح شهر نیز تسری پیدا می‌کند.

دانشگاه تهران علاوه بر مجتمع خوابگاه‌های کوی پسران، فاطمیه، چمران و مجتمع‌های متأهلین دانشگاه، دارای ۲۰ خوابگاه دانشجویی پراکنده در سطح شهر و در خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران است.

غفوریان همچنین درباره عملیات عمرانی در دست اقدام در خوابگاه قدس ۳ دانشگاه تهران، گفت: ۱۱۰۰ مترمربع فضای فرهنگی ورزشی در این خوابگاه طراحی شده است. در طبقه منفی یک این خوابگاه دانشجویی، فضاهایی نظیر سالن اجتماعات، نمازخانه، سلف سرویس، اتاق تلویزیون، مرکز مشاوره و سالن مطالعه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران افزود: در طبقه منفی ۲ خوابگاه قدس ۳ نیز حدود ۶۰۰ مترمربع سالن ورزشی طراحی شده که ۸۰ درصد عملیات عمرانی آن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز