خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان خبر داد:

24 هزار نفر مراجعه‌کننده به بیمارستان امام‌(ره)مهاباد در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۰۶۷

رئیس بیمارستان امام‌خمینی(ره)مهاباد گفت: ایام نوروز 95 حدود 24 هزار نفر به این بیمارستان مراجعه کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مهاباد، امید صادق‌امیری اظهار داشت: ایام تعطیلات و 15روز آغاز سال‌جدید کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره)مهاباد به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و مسافرین نوروزی بودند.

وی اظهار داشت: روزهای ابتدایی سال 95 حدود 24 هزار نفر در بخش‌های پاراکلینیکی و اورژانس این مرکز پذیرش شده‌اند که حجم بسیار زیادی است.

صادق‌امیری افزود: این مراجعان اغلب به بخش‌های آزمایشگاه و اورژانس و رادیولوژی مراجعه کرده که تعداد مراجعان به آزمایشگاه در مجموع بستری و سرپایی 14399 نفر، عکسبرداری 1388 نفر، سونوگرافی365 نفر، سی‌تی‌اسکن 455 نفر، فیزیوتراپی 9 نفر، مراجعان به درمانگاه اورژانس 5944 نفر، مراجعان اورژانسی 1111 نفر و مراجعان منجر به بستری از اورژانس 221 نفر بودند.

وی بیان داشت: این مراجعان از خدمات سرپایی اورژانس از جمله سرم‌تراپی، تزریقات، پانسمان و سایر خدمات بهره‌مند شده‌اند و برای مراجعان به آزمایشگاه 70 هزار عدد آزمایش صورت گرفته که نشان‌دهنده فعالیت شبانه‌روزی کادر درمانی بیمارستان در این ایام است.

رئیس بیمارستان امام(ره) مهاباد گفت: به‌صورت میانگین این ایام هر یک دقیقه به یک مراجعه‌کننده خدمت‌رسانی شده و پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف در بیمارستان‌ امام(ره) مهاباد مقیم و در بسیاری رشته‌ها آن‌کال بودند و با حضور موقع بر بالین بیماران به مداوای آنها پرداختند.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تحول‌سلامت و ماندگاری پزشکان متخصص، با اضافه‌شدن متخصصان طب اورژانس از ابتدای آذرماه 94 در این بخش پذیرش بیماران هدفمندتر و منظم‌تر از قبل شده و نسبت به گذشته خدمات بهتر و کامل‌تری به بیماران اورژانسی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز