خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد

انجام یک هزار و 453 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: تعداد 12 واحد نانوایی و اختصاص آرد مازاد بر سهمیه جهت پخت دو شیفت در جوار مراکز تفریحی و تجاری انجام شد.

«صادق قادری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مهاباد، افزود: یک هزار و453 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در طول طرح نوروزی در شهرستان مهاباد انجام گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: علاوه بر آن اخذ موجودی انبارها و سردخانه‌ها از لحاظ بررسی میزان موجودی موادغذایی و میوه، معرفی عاملان توزیع میوه شب عید به تعداد 11 واحد و معرفی عاملان توزیع مرغ منجمد به اداره جهاد کشاورزی به تعداد 11 واحد انجام شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر در طرح نوروزی، نظارت بر توزیع مقدار 38 تن مرغ منجمد توزیع شده توسط تعاونی مرغداران انجام و تعیین تعداد هشت واحد صنفی برای ارائه خدمات مکانیکی و اطلاع‌رسانی در این زمینه در مبادی ورودی شهر و تعیین تعداد 12 واحد نانوایی و اختصاص آرد مازاد بر سهمیه جهت پخت دو شیفت در جوار مراکز تفریحی و تجاری انجام شد.

قادری بیان کرد: درطول طرح نوروزی تعداد 88 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی تا تصمیمات نهایی اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: در این طرح 27 مورد گشت مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بهداشت، تعاون استان و اداره میراث فرهنگی از سایر اقداماتی بود که این اداره انجام داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد افزود: در طرح نوروزی بازرسی مستمر از پایانه‌های مسافری، دفاتر سیاحتی و گردشگری و مرکز تفریحی و گردشگری از سایر اقدامات بوده است.

کد خبر : ۳۶۰۵۳۲