خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جدید ؛

100 قلم دارو و لوازام آرایشی غیرقابل مصرف در مهاباد کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۹۰

کارشناس مسئول صنایع غذایی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ابتدای سال جدید حدود 100 قلم انواع داروهای روان گردان و مخدر و لوازام آرایشی بهداشتی غیر قابل مصرف در شهرستان مهاباد کشف و ضبط شده است.

علی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مهاباد، گفت: در پی طرح تشدید بازرسی از اماکن و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی در ایام نوروز با حضور شبکه بهداشت و درمان، سازمان تعزیرات حکومتی و نظارت بر اماکن عمومی با تلاش این بازرسین حدود 100 قلم انواع دارو و حدود 8000 هزار عدد انواع قرص های غیرمجاز و تاریخ گذشته در مهاباد با ارزش تقریبی 40 میلیون ریال کشف و ضبط گردید که به زودی معدوم می شود.

وی اظهار داشت: این اقلام شامل داروهای مخدر، آمپول و قرص‌های کورتون، قرص‌های ترامادول، داروهای تقویت قوای جنسی و انواع داروها و لوازم آرایشی بهداشتی غیرقابل مصرف بوده است.

محمدزاده افزود: فروشندگان متخلف در فروشگاه خود اقدام به عرضه داروهای ترامادول، کلونازپام و روان‌گردان و تقویت قوای جنسی می‌کردند که عرضه و توزیع داروها و قرص‌های مورد نظر در این فروشگاه‌ها غیرقانونی تهدید کننده سلامت انسانی بودند و این اقلام توسط نیروی انتظامی توقیف و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کارشناس مسئول صنایع غذایی شبکه بهداشت و درمان مهاباد خاطرنشان کرد: این تعداد دارو در بسته‌های مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی جاسازی شده و توسط فروشنده  توزیع و به فروش می‌رسید.

وی با توصیه به شهروندان مبنی بر تهیه تمامی اقلام دارویی، پودرهای مکمل رژیمی و ورزشی از داروخانه ها، خاطر نشان کرد: شهروندان، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز تهیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز