خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

افزایش ۲۶ درصدی سهم ناوگان حمل و نقل عمومی در سفرهای جاده‌ای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۹۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی،از جابجایی افزون بر ۵۶۰ هزار مسافر برون شهری در قالب ۵۸ هزار از مبداء استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی در ۷ ماهه گذشته سالجاری خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،  با اشاره به تحلیل آمار جابجایی مسافرین در هفت ماهه ابتدای سال جاری اظهار کرد: در این بازه زمانی ۵۶۰ هزار  نفر از مبداء استان  توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده‌اند.

وی افزود: آمار جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده که نشان از افزایش تقاضا و رضایتمندی مردم در استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی برون شهری دارد.

به گفته دست نشان، ۵۶۹ هزار مسافر  در قالب ۵۸ هزار  سفر توسط بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ راننده دارای کارت هوشمند جابجا شده اند.

وی با اشاره به فعالیت نزدیک به ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان مسافری در سطح استان گفت: از این تعداد ۵۵۰ دستگاه اتوبوس،یک هزار و ۱۲۲ دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۴۲۷ دستگاه سواری مشغول خدمت به مسافرین استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  اظهار کرد:در مجموع ۱۳۳ شرکت، موسسه و شعبات مسافربری در سطح استان فعال است که به تفکیک ۸۶ شرکت، ۱۹ موسسه و ۲۸ شعبه وظیفه ارائه خدمات به مسافرین را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
فرزادصدقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز