خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر از آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۴۱۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از جابه جایی سه میلیون و ۱۸۴ هزار نفر مسافر از مبدأ استان در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایلنا، عنوان کرد: طی مدت ۸ ماهه امسال سه  میلیون و ۱۸۴هزار مسافر درون و برون استانی ازطریق ۳۳۸ هزار سفر توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نسبت جا به جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴  درصد افزایش  داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، از فعالیت ۲ هزار و ۹۱۶ ناوگان مسافربری شامل ۵۵۱ دستگاه اتوبوس،۹۸۴ دستگاه مینی بوس و ۱۳۸۱ دستگاه سواری کرایه در استان خبر داد و گفت: این تعداد ناوگان کار جابجایی مسافرین در ۸ ماهه سالجاری را بر عهده داشتند.

آرامون، در ادامه نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از وظایف مهم اداره کل برشمرد و گفت: به منظور ارتقا ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی با همکاری پلیس راه استان به طور مستمر در حال اجرا است.

وی افزود: سامانه گویای ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز