خبرگزاری کار ایران

کاهش ۵۰ درصدی هزینه صدور کارت سرویس مدارس در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۵۳

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه از کاهش ۵۰ درصدی هزینه صدور کارت فعالیت سرویس مدارس در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر سعید آبادی گفت: مدیریت شهری در راستای حمایت از رانندگان سرویس مدارس هزینه‌های سالانه خدمات صدور کارت فعالیت را کاهش داد.

سعیدآبادی افزود: لایحه کاهش هزینه‌های خدمات صدور مجوز سرویس مدارس به شورای اسلامی شهر ارومیه تقدیم و با تصویب شورا ۵۰ درصد هزینه خدمات در این خصوص کاهش یافت.

وی اضافه کرد: طبق این مصوبه، همه رانندگان فعال در امر حمل و نقل دانش‌آموزی که در سامانه سپند ثبت نام و درخواست مجوز فعالیت در سرویس‌های مدارس کنند، از تخفیفات این مصوبه و حمایت‌های لازم بهره مند می‌شوند.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در خصوص رانندگان خودروهایی که به عنوان سرویس‌ مدارس فعالیت می‌کنند اما فاقد مجوز هستند، ادامه داد: با توجه به حمایت‌ها و تسهیل سازی خدمات صدور مجوز فعالیتی و کاهش بروکراسی اداری و زمانی به منظور انجام خدمات در اسرع وقت، هرگونه بهانه‌ای در موضوع عدم اخذ کارت صلاحیت سرویس دهی منتفی بوده و در همین راستا طبق هماهنگی‌ به عمل آمده با پلیس راهور گشت‌های مشترکی با حضور بازرسان سازمان و ماموران راهور از اول مهر در سطح شهر فعال و به صورت مستمر فعالیت این سرویس ها را رصد و نظارت می‌کنیم.

سعیدآبادی اظهار کرد: ایمنی و امنیت دانش آموزان و ایجاد اطمینان خاطر برای والدین در خصوص سرویس دهی قانونمند به دانش آموزان از طریق افراد صلاحیت دار، اخلاق مدار، دارای مهارت حرفه‌ای و آموزش دیده مهمترین رسالت سازمان بوده که مورد تاکید مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: با جدیت تمام از فعالیت خودروهای غیرمجاز جلوگیری و با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز