خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

ارومیه میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۴۵۶

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه والیبال ورزش اول ارومیه است گفت:تمامی تمهیدات حداکثری برای میزبانی از رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا در ارومیه انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمد صادق معتمدیان در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه ارومیه آماده میزبانی از مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۲۳ است گفت: مطمئن هستیم ارومیه میزبانی شایسته برای این رقابت‌ها خواهد بود.

معتمدیان افزود: زیر ساخت های ورزش والیبال در ارومیه در حد ایده آل است چنانچه در گذشته نیز ارومیه میزبان مسابقات جهانی والیبال بوده و ثابت کرده می تواند  میزبان مناسبی برای  مسابقات جهانی و آسیایی باشد.

وی افزود: والیبال ورزش اول ارومیه است بنابراین با وجود مردم والیبال دوست ارومیه جذابیت میزبانی این مسابقات بسیار بالاست.

وی اضافه کرد: حضور تیم از ۱۸‌ کشور با تیم‌های اصلی به ویژه تیم‌های برتر قاره آسیا نشان از جایگاه این رقابت‌ها در سطح قاره دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه همین امروز ستاد اجرایی این رقابت‌ها به ریاست معاون سیاسی اجتماعی استاندار تشکیل می‌شود، گفت: حفظ نظم و امنیت، آماده سازی سالن‌ها، رفت و آمد میهمانان و موارد دیگر با بهترین تمهیدات اعمال می‌شود تا میزبانی در شأن جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان‌غربی داشته باشیم.

معتمدیان همچنین با تاکید بر زمینه‌ سازی برای جهش بیشتر والیبال در استان اظهار امیدواری کرد که تفاهم نامه همکاری و توسعه ورزش والیبال با همراهی فدراسیون والیبال منعقد شود.

وی تاکید کرد: آموزش رده‌های سنی مختلف و توسعه بیش از پیش این رشته و همچنین برگزاری دوره‌های آموزش داوری و مربیگری از جمله مواردی است که می‌توان در راستای آنها با فدارسیون والیبال همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز