خبرگزاری کار ایران

بندرعباس آماده میزبانی از تور آسیایی والیبال ساحلی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۷۲۲

مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا با شرکت ۲۳ تیم از فردا دوشنبه (۱۶ آبان) در بندرعباس آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رئیس هیات والیبال استان هرمزگان عنوان کرد: مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا با شرکت ۲۳ تیم از ۱۰ کشور فردا دوشنبه (۱۶ آبان) از ساعت ۱۴ در زمین ساحلی سوروی بندرعباس آغاز می‌شود و همه تیم‌های شرکت کننده نیز وارد بندرعباس شده اند.

عبدالرئوف بستگانی با بیان اینکه این رقابت‌ها تا ۲۰ آبان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ایران با چهار تیم، استرالیا و چین با سه تیم، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، عمان، قطر و تایلند هر کدام با دو تیم و کشور هند نیز با یک تیم در این تور حضور دارند.

وی ادامه داد: در مجموع ۶۰ مهمان خارجی از دوازده کشور شامل هند، سریلانکا، عمان، ژاپن، تایلند، استرالیا، ایتالیا، چین، قزاقستان، برزیل، قطر و هنگ کنگ در این رویداد حضور خواهند داشت. علاوه بر بازیکنان، برخی مربیان و اعضای کادر فنی تیم‌ها شامل پزشک، سرپرست و داوران از کشورهای مختلفی، چون ایتالیا، سریلانکا و برزیل هستند و مهمان این رویداد محسوب می‌شوند.

بستگانی خاطرنشان کرد: جلسه هماهنگی عوامل اجرایی مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی آسیا روز گذشته برگزار شد و کلینیک داوری نیز برای به روز کردن داوران با قوانین روز دنیا امروز در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به تیم اول تور آزاد ساحلی ۲۵۰۰، تیم دوم ۲۰۰۰، تیم سوم ۱۵۰۰ و تیم چهارم ۱۰۰۰ دلار جایزه اهدا خواهد شد. تیم‌های پنجم تا هشتم هر کدام ۳۵۰ دلار و تیم‌های نهم تا شانزدهم نیز هر کدام ۲۰۰ دلار به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

رئیس هیات والیبال استان هرمزگان اظهار کرد: رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا نیز با شرکت ۳۰ تیم روزهای ۲۳ تا ۲۷ آبان در شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز