خبرگزاری کار ایران

جهت استقبال از سال نو؛

ورودی‌های شهر ارومیه پاکسازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۴۲۹

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از ساماندهی و پاکسازی ورودی های شهر ارومیه خبر داد.

هادی بصاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: با هدف ساماندهی مبادی ورودی و پاکسازی چهره این مبادی از هر گونه خاک و نخاله و مواد زائد و ارتقاء سطح نظافت، عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از ورودی‌های شهر در حال انجام است.

به گفته وی نخاله‌های انباشته شده در ورودی‌ها، چهره ناخوشایندی از شهر ارومیه را نشان می‌دهند و تهدیدی برای سلامت افراد بوده که متاسفانه به سبب عدم توجه برخی از افراد در مبادی ورودی شهر انباشته شده است.

بصاری افزود: به همین منظور و طبق دستور و تاکید شهردار کلانشهر ارومیه، پاکسازی ورودی‌‌ها و خروجی‌های شهر، حاشیه معابر و اراضی خالی ‌یکی از برنامه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گرفته و توسط ستاد خاک و نخاله این سازمان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: نخاله‌های ساختمانی انباشته شده در سطح شهر باعث بروز نازیبایی بصری شده و مشکلاتی چون خطر آبگرفتگی معابر در هنگام بارش ها را به همراه دارد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اشخاصی که مبادرت به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در این محل ها  کنند علاوه بر جریمه نقدی  خودرو آنها نیز توقیف خواهد شد.

بصاری ادامه داد: شهروندان می‌توانند نخاله‌های ساختمانی خود را به مراکز مجاز و مورد تایید سازمان مدیریت پسماند انتقال دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز