خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آذربایجان غربی استان پیش رو در حوزه درمان ناباروری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۴۴

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: آذربایجان غربی در بحث حوزه درمان ناباروری جز استان‌های پیش رو در کشور است.

محمد مهدی ناصحی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با بیان اینکه، طی سال جاری ۶ میلیون نفر از افراد سه دهک پایین جامعه در کشور به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند گفت: اعتبار این امر در بودجه سال آینده نیز پیش بینی شده است.

ناصحی افزود: آذربایجان غربی جز استان های پیش رو در حوزه درمان باروری در کشور است و در نیمه اول امسال ۵۰۰ میلیون تومان در این رابطه هزینه کرده است.

وی از تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای صندوق ویژه بیماری های صعب العلاج خبر داد و گفت:هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج با استفاده از منابع موجود در صندوق به بیماران پرداخت می شود.

وی افزود: به غیر از بیمه شدگان بیمه سلامت بیماران صعب العلاج بیمه شده تامین اجتماعی و نیروهای مسلح نیز می‌توانند از خدمات این صندوق بهره مند شوند و دیگر بینا آن نیز می‌توانند با ارائه فاکتور هزینه های درمانی خود را از این صندوق دریافت کنند.

مدیر عامل بیمه سلامت می‌شود تصریح کرد: با هماهنگی سازمان غذا و دارو ۳ هزار داروی جدید وارد لیست داروسازی شده و شامل ارز دارویی می شود.

وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی افزود:تمامی  پرداختیهای ما به روز است و  در سال جاری بدهی به مراکز نداریم و خدمات به بیماران اوتیسم بیشتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز