خبرگزاری کار ایران

ایلنا از آذربایجان غربی خبر می‌دهد؛

تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پر رفت و آمد ترین خیابان ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۵۳۵

تخلیه نخاله‌های ساختمانی در خیابان عمار ارومیه به مشکلی جدی برای ساکنان این خیابان در آمده است.

به گزارش ایلنا، یکی از مهم‌ترین مشکلات زیست‌محیطی ارومیه، تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محل‌های غیرمجاز، قطعه زمین‌های خالی و بلااستفاده خیابان عمار  است که مشکلات عدیده‌ای برای ساکنان این خیابان پدید آورده است‌.

در این خصوص مدیران شهری و مسئولان استانی بارها بر ضرورت مقابله با متخلفانی که با بی‌اعتنایی به حقوق و سلامت دیگران، قانون را زیرپا می‌گذارند تاکید کرده‌اند اما بازهم شاهد تکرار ماجرای انباشت زباله و نخاله‌های ساختمانی در این خیابان هستیم.

حسن محمدی، یکی از ساکنان خیابان عمار ارومیه در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد:چند سالی است که تخلیه نخاله‌های ساختمانی در قطعه های خالی این خیابان به یک امر عادی تبدیل شده و تصویر بسیار زشتی را در ذهن هر رهگذری مجسم می‌کند.

وی افزود: رانندگان کامیون‌ها شبانه و به صورت‌ مخفیانه اقدام به تخلیه  نخاله‌های ساختمانی در زمین‌های خالی و اطراف منازل مسکونی می‌کنند که متاسفانه با وجود اعتراض‌ از سوی اهالی این منطقه هیچ‌گونه مدیریت کارآمدی در خصوص پاکسازی و ساماندهی این نخاله‌ها صورت نگرفته و به صراحت می‌توان گفت که این حجم از زباله انباشت شده در شان و منزلت شهروندان ارومیه نیست.

قطعات خالی خیابان عمار تسطیح و پاکسازی می شوند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی پاکسازی و نخاله‌برداری در قطعات خالی خیابان عمار انجام می شود.

هادی بصاری در گفت و گو با ایلنا، با بیان اینکه این عملیات از سوی ماشین‌آلات و با مشارکت عوامل اجرایی ناحیه چهار سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اجرا می شود عنوان کرد: پاکسازی قطعه های خالی‌ شهر با هدف زیباسازی سیمای شهری انجام می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد که از خالی کردن نخاله‌های ساختمانی خود در قطعات خالی‌ به شدت اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز