خبرگزاری کار ایران

آغاز نمایشگاه فروش پاییزه از امروز در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۵۴

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه فروش پاییزه از امروز ۲۷ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،عبدالحمید سرتیپی، با اشاره به برگزاری  نمایشگاه فروش پاییزه از امروز  ۲۷ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه گفت: در آستانه بازگشایی مدارس، برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه فرصت بسیار مناسبی است تا خانواده‌ها کالا‌های مورد نیاز فرزندان خود را از نمایشگاه تهیه کنند.

وی افزود: ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، تنظیم بازار و ایجاد فضا جهت تهیه اقلام مورد نیاز، رقابت میان عرضه کنندگان و مشارکت کنندگان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است و کمیته ارزیابی نمایشگاه با همراهی بازرسان اداره کل صمت و اتاق اصناف مرکز استان کار پایش و نظارت را تا پایان نمایشگاه به عهده دارند.

مدیرکل صمت استان آذربایجان غربی‌ تصریح کرد: در این رویداد اقتصادی ۱۳۵ مشارکت کننده کالا‌هایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، لوازم تحریر، لوازم کمک آموزشی، محصولات فرهنگی، نشریات و کتاب عرضه خواهند کرد.

وی گفت: نمایشگاه فروش پاییزه از ۲۷ شهریور لغایت اول مهر از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۳۰ شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی پذیرای بازدیدکنندگان است.

سرتیپی در پایان افزود: همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ گزارش کنند تا به شکایت آنها رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز