خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آغاز طرح نظارت بر بازار نوشت افزار در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۳۴۷

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده اداره صمت آذربایجان غربی گفت: به منظور نظارت بر عرضه لوازم التحریر و جلوگیری از سوء استفاده در افزایش قیمت اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان، طرح تشدید نظارت ویژه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شد.

 ایرج مرندی  در گفت و گو با ایلنا، اظهار کرد : اجرای طرح نظارت ویژه بر فروش و توزیع اقلام مصرفی و لوازم‌التحریر به منظور تنظیم بازار مصرف در آستانه بازگشایی مدارس آغاز شده و با حضور بازرسان ویژه اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف،کارشناسان تعزیرات حکومتی ،آموزش پرورش و اتحادیه صنفی اجرا می گردد .

وی افزود:  اجرای این طرح با حضور ۱۰۰ اکیپ محسوس و نامحسوس به منظور اعمال نظارت بر قیمت و توزیع کالاهایی چون کیف و کفش، لوازم التحریر، پوشاک و روپوش مدارس در سطح استان صورت می‌گیرد و براساس آن تمامی واحدهای صنفی و اقتصادی موظف به درج قیمت بر روی کالاهای عرضه شده خود هستند. 

مرندی اظهار داشت: صدور فاکتور برای مشتریان، اعمال درصدهای سود قانونی و رعایت قوانین و مقررات صنفی و تعزیراتی از دیگر برنامه‌های این طرح است. 

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده  اداره صمت آذربایجان غربی گفت: این طرح از امروز آغاز و تا پنجم مهر ماه با هدف جلوگیری از افزایش قیمت در ایام بازگشایی مدارس اجرا می‌شود. 

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و یا الزام افراد به خرید کالا مراتب را با استفاده از سامانه ۱۲۴ به اطلاع بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برسانند.

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز