خبرگزاری کار ایران

لایروبی و شست و شوی ۴۳ کیلومتر از شبکه فاضلاب در خوی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۴۰

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: بیش از ۴۳ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر خوی شستشو و بیش از دو میلیون مترمکعب فاضلاب در سه‌ ماهه نخست سالجاری جمع‌آوری و تصفیه شد.

 تقی پاشایی در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: در راستای سالم‌سازی، حفظ محیط‌زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه، بیش از ۲ میلیون مترمکعب فاضلاب در سه‌ماهه نخست سال جاری جمع‌آوری و تصفیه شده است.

پاشایی تصریح کرد : شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در راستای نگهداری و مدیریت عملیات راهبری و نگهداری از خطوط شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر خوی عملیات شستشوی شبکه را با استفاده از دستگاه واتر جت انجام داده است.

وی افزود: نگهداری از تأسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تأسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب خوی است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهر خوی  و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی تصریح کرد: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تأسیسات موردنیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

پاشایی بیان کرد: همچنین به‌منظور حفظ سلامت مردم و در راستای پیشگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری بخش‌هایی از خطوط شبکه و جمع‌آوری و دفع فاضلاب به طول بیش از ۴۳ کیلومتر و ۶۹۰ متر در سه‌ماهه اول امسال شستشو داده شده است.

وی گفت :عملیات لایروبی بر اساس برنامه زمانبندی شده و با نظارت دقیق و مستمر کارشناسان مدیریت فاضلاب شهری انجام می شود که با انجام این فعالیت ها ، علاوه بر اعمال مدیریت هر چه بهتر بر روی شبکه، آمار حوادث و مسدودیت گرفتگی های شبکه فاضلاب نیز به نحو چشمگیری کاهش پیدا می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز