خبرگزاری کار ایران

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می کند؛

مراسم بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و استقبال از ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۶۰۰

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری مراسم بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و استقبال از ماه مبارک رمضان در آمفی تئاتر این سازمان خبر داد.

محمد نقی پور در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به تلاش پرسنل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه در برپایی مراسم ها و بزرگداشت مناسبت‌ها به نحو احسن و شایسته اظهار داشت: این سازمان برنامه ی ویژه و متنوعی برای بزرگداشت  ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و استقبال از ماه مبارک رمضان  را در دستور کار خود دارد.

نقی پور افزود: این برنامه ساعت ۲۱،۰۰ دوازه فروردین ماه ۱۴۰۱ با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین یونس ترابی در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه واقع در خیابان دفاع مقدس برگزار می شود و شرکت برای عموم مردم آزاد است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای آگاهی رسانی از سیره علمی و عملی امامان و معصومین است، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه نیز برای بهره مندی از این فرصت برگزاری مراسم آستقبال از  ماه مبارک رمضان را همزمان با برنامه های ۱۲ فروردین  در دستور کار خود قرار داده است.

نقی پور، برنامه ریزی فرهنگی و آموزشی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی را مهم ترین رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه رمضان فرصتی است که باید از آن به شایستگی در برگزاری مراسم های معنوی بهره گرفت تصریح کرد: این سازمان مشارکت در برگزاری مراسم شبهای قدر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی  با اشاره به برنامه های نوروزی این سازمان افزود: جشن عیدانه از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲ فروردین سالجاری و برگزاری سومین جشنواره بیدمشک در روزهای دهم و یازدهم فروردین ماه از مهمترین برنامه های این سازمان بود که با استقبال گسترده مردم روبرو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز