خبرگزاری کار ایران

اجرای پرفورمنس در پایانه‌های اتوبوسرانی با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۶۳۷

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از اجرای پرفورمنس در پایانه‌های اتوبوسرانی با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر نیشابوری، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: یکی از راه‌های آشنایی شهروندان با فرهنگ شهروندی، روی آوردن به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی است، در همین راستا با مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، تئاتر پرفورمنس برای ترویج فرهنگ استفاده صحیح از حمل‌ونقل عمومی اجرایی شده است.

وی افزود: اجرای این طرح از روز شنبه ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ به مدت دو ساعت در ۶ پایانه پرتردد این سازمان شامل پایانه‌های آزادی، الهیه، شهدا، وکیل آباد، شهید گمنام و خواجه ربیع آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

نیشابوری ادامه داد: در این تئاتر، پرفورمنس‌ها با موضوعاتی از قبیل تشویق مسافران به استفاده از من‌کارت در حمل و نقل عمومی، احترام به سالمندان، رعایت حریم ایستگاه‌های اتوبوس، حفظ سکوت و آرامش داخل ناوگان برای رفاه حال سایر مسافران، حفظ اموال عمومی و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل عمومی در معرض دید عموم اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه طی دو روز گذشته شاهد استقبال خوب شهروندان از این برنامه‌ها بوده‌ایم که امیدواریم تاثیر مثبتی بر استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز