خبرگزاری کار ایران

ایلنا از ایلام خبر می‌دهد؛

درگیری اعضای شورای شهر ایلام بر سر تغییر سرپرست شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۷۰۹

در جلسه دیروز شورای شهر ایلام دو نفر از اعضای شورا بر سر تغییر یا عدم تغییر سرپرست شهرداری درگیر شدند که منجر به درگیری لفظی بین یکدیگر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، آخرین جلسه اعضای شورای شهر ایلام با حضور ۶ نفر از آنها در صحن این شورا برگزار شد. جلسه‌ای که به درگیری بین دو نفر از اعضای آن منجر شد‌.

 عضو شورای شهر ایلام در همین باره به خبرنگار ایلنا گفت: بعد از نارضایتی‌هایی که از عملکرد سرپرست شهرداری از جمله بدرفتاری با پرسنل، نبود امنیت شغلی کارکنان و  پرداخت نشدن حقوق و مزایای آنها واصل شد تصمیم گرفتیم نسبت به تغییر سرپرست شهرداری ایلام اقدام کنیم.

مجتبی ملکی افزود: در جلسه اخیر این موضوع مطرح و با اکثریت آراء مورد موافقت اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: زمانی که مشغول رسیدگی به نامه‌های مردمی بودیم حمید مجیدی یکی از اعضای  حاضر جلسه برگه حضور و غیاب که سربرگ آن اسماء جلاله و پرچم جمهوری اسلامی داشت را پاره کرد!

وی اظهار داشت: این اقدام تعجب بنده و سایر همکارانم را به دنبال داشت که فورا نسبت به پاره کردن اسماء جلاله توسط ایشان انتقاد کردم!

ملکی ادامه داد: هیچ گونه درگیری فیزیکی بین ما وجود نداشت اما این حرکت عضو شورا باعث درگیری لفظی ما شد‌.

وی افزود: شورا یک نهاد دموکراتیک است و اکثریت شورا هم مصوب کردند که سرپرست شهرداری تغییر کند و همه باید پایبند به قانون باشیم.

اما مجیدی عضو دیگر ادعاهای ملکی را رد کرد و گفت: کاملا اظهارات ایشان درباره پاره کردن اسماء جلاله و پرچم جمهوری اسلامی را تکذیب می کنم من فقط برگه امضاها را پاره کردم.

حمید مجیدی افزود: طبق قانون بایستی ۲۴ ساعت قبل از جلسه و با دعوت نامه رسمی دستور کار جلسات مشخص شود اما بنده فقط پیامکی برای حضور در جلسه دریافت کردم.

وی اظهار داشت: دستور کار این جلسه بررسی متمم بودجه و رسیدگی به نامه‌های ادارات و مردم بود، قرار نبود درباره تغییر سرپرست شهرداری تصمیم گیری شود.

مجیدی تاکید کرد: برای چندمین بار است که دستور کار جلسه موضوع مشخصی است اما موضوعات دیگر مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: اول برگه صورتجلسه امضاء شد سپس گفتند می‌خواهیم سرپرست شهرداری را تغییر دهیم‌ و چون این دستور کار خلاف آیین نامه داخلی شورا بود و از طرفی به استناد  تبصره ذیل ماده ۸۳ تغییر سرپرست شهرداری ممنوع است من مخالف بودم و فقط قسمت امضاها را پاره کردم.

این عضو شورا بیان داشت: من بچه هیاتی‌ام چگونه به خودم جرات توهین یا پاره کردن پرچم  مقدس جمهوری اسلامی یا اسماء جلاله را می‌دهم.

وی افزود: ۶ ماه است که شهر بدون شهردار اداره می‌شود، بیش از ۲۶۶ نامه مردمی بدون هیچ پاسخی معطل مانده‌اند بعد اعضای اکثریت شورا برای پرداختن به این حواشی مثل تغییر سرپرست شهرداری اصرار دارند. آیا منافع عمومی در این اقدام است یا منافع شخصی و گروهی؟ در صورتی که پاسخ استعلام شهردار جدید تا چند  روز دیگر  از وزارت کشور می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز