خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز طبیعت صورت می گیرد؛

توزیع ۵۰ هزار کیسه زباله در خروجی‌های ۹ گانه شهر ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۹۸۹

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت:همزمان با روز طبیعت ۵۰ هزار کیسه زباله در ایستگاه‌هایی که به همین منظور در ۹ خروجی شهر تعبیه شده پخش می‌ شود.

هادی بصاری در گفت و گو با ایلنا، حفظ و نگهداری از طبیعت را وظیفه تمام مسئولیت و شهروندان دانسته و اظهار کرد: روز طبیعت یکی از آیین‌های اصیل کشورمان است که متاسفانه با برجاگذشتن زباله در دامان طبیعت به جای گرامیداشت طبیعت به آن آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌شود.

 بصاری افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه جهت فرهنگسازی و کاهش آسیب‌ها به محیط زیست در روز طبیعت اقدام به توزیع ۵۰ هزار کیسه زباله در ورودی‌های ۹گانه شهر ارومیه می‌کند.

وی گفت: بر روی کیسه‌های زباله نیز سوالی طراحی شده است که شهروندان می‌توانند با ارسال پاسخ سوال در مسابقه پیامکی نیز شرکت کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: همچنین سازمان ماشین‌آلاتی را نیز در همان ۹ خروجی شهر تعبیه کرده است که شهروندان می‌توانند به هنگام بازگشت از طبیعت زباله‌های خود را تحویل همکارانمان دهند.

بصاری گفت: امید است با مشارکت شهروندان فهیم بتوانیم در راستای کاهش و جمع‌آوری به موقع زباله‌ها و عدم جاگذاشتن زباله‌ها در طبیعت قدمی برداریم و حافظ محیط زیست باشیم.

وی خاطر نشان کرد: اسامی برندگان بعد از قرعه‌کشی از طریق ارسال پیامک اعلام می‌شود، همچنین شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به پیج اینستاگرامی سازمان به نشانی urmia_pasmand@ از نتیجه مسابقه باخبر شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز