خبرگزاری کار ایران

سهل‌انگاری مسئولان ورزش،خانه ژیمناستیک ارومیه را در برزخ بازسازی نگه‌داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۲۶۶

خانه ژیمناستیک ارومیه آبان ماه سال جاری دچار آتش‌سوزی شد که بعلت سهل انگاری مسئولان مرتبط،در خصوص نداشتن بیمه آتش سوزی در حال حاضر بازسازی این مکان ورزشی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده‌ است.

به گزارش ایلنا، ۱۲ آبان‌ماه سال جاری خانه ژیمناستیک ارومیه، دچارآتش‌سوزی شد که آتش بعد از چهار ساعت، با تلاش آتش‌نشان مهار شد.

این مکان که تقریبا بزرگترین فضای ورزشی برای علاقه‌مندان به ورزش ژیمناستیک در ارومیه بود پس از آتش سوزی به حال خود رها شده است.

براساس آخرین اعلام اداره کل ورزش و جوانان  آذربایجان‌غربی میزان خسارت وارده نزدیک به پنج میلیارد تومان است که تقریبا تمامی تجهیزات ورزشی آن از بین رفته است.

در همان لحظات اولیه آتش‌سوزی اعلام شد که این مکان ورزشی فاقد بیمه آتش‌سوزی بود و این کم‌کاری متولیان امر نیز  موجب شد خانه ژیمناستیک در برزخ بازسازی مجدد بماند.

سهل‌انگاری مسئولان ورزش،خانه ژیمناستیک ارومیه را در برزخ بازسازی نگه‌داشته است

هنوز سالنی در اختیار ورزشکاران قرار نگرفته

رئیس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: از تاریخ ۱۲ آبان ماه امسال که سالن ژیمناستیک ارومیه دچار آتش سوزی شده تاکنون پس از گذشت بیش از سه ماه  مکانی برای تمرین در اختیار هیات ژیمناستیک قرار داده نشده است.

نادر مدنی در گفت و گو با ایلنا،بیان کرد:متاسفانه پس از آتش سوزی سالن ژیمناستیک این رشته ورزشی و ورزشکاران این رشته فراموش شده اند و هیچ مسئولی پاسخگوی درخواست ورزشکاران برای اختصاص سالن تمرین نیست.

مدنی، با اشاره به نامه نگاری های متعدد هیات ژیمناستیک با اداره کل ورزش و جوانان و استانداری گفت: متاسفانه مسئولان استانی با پاسکاری نامه ها را به معاونت ها ارجاع می دهند .

وی تصریح کرد: به جهت تخصیص نیافتن سالن تمرین برای ژیمناستیک فدراسیون با ارسال نامه ای به هیات خواهان مسترد شدن تجهیزات هیات ژیمناستیک به مرکز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، بیان کرد: متاسفانه خسارت بالایی بر اثر آتش‌سوزی به خانه ژیمناستیک ارومیه وارد شده است که تلاش خود را برای تامین اعتبار جهت بازسازی آن می‌کنیم.

کیومرث ایراندوست افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان به تنهایی قادر به تعمیر این مکان نبوده بنابراین از تمامی خیران و سازمان‌ها درخواست مساعدت در این زمینه داریم.

وی تصریح کرد: مقرر شده است که سالن ورزشی باکری و یا ۶ هزار نفری در اختیار ورزشکاران خانه ژیمناستیک ارومیه قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، پس از گذشت بیش از سه ماه از آتش سوزی خانه ژیمناستیک ارومیه تاکنون هیچ مکانی برای تمرین ورزشکاران ژیمناستیک اختصاص نیافته است این درحالی ست که تا چند روز آینده ورزشکاران  این رشته ورزشی برای شرکت در مسابقات ترامبولین جهانی عازم جمهوری آذربایجان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز