خبرگزاری کار ایران

همایش پیاده روی ۲۴ مردادماه یاسوج در هاله‌ای از ابهام

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۱۰

برگزاری همایش پیاده روی ۲۴ مردادماه ۹۳ که قرار است به بهانه سالگرد بازگشت آزادگان به ایران اسلامی در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود در هاله‌ای از ابهام است.

برگزاری همایش پیاده روی ۲۴ مردادماه ۹۳ که قرار است به بهانه سالگرد بازگشت آزادگان به ایران اسلامی در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، تلاش مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای اخیر صرف برگزاری این همایش شده اما مشکلاتی که استاندار این استان از آن بعنوان دغدغه یاد نموده سبب شده که برگزاری این همایش بزرگ را در هاله‌ای از ابهام فرو ببرد.

«علیرضا ایزدپور»، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری همایش پیاده روزی ۲۴ خردادماه جاری را آبرویی برای این استان می‌داند و تاکید بر برگزاری باشکوه این همایش با مشارکت سایر دستگاههای اجرایی دارد.

وی به ایلنا در یاسوج گفت: برگزاری همایش پیاده روی ۲۴ مردادماه جاری می‌تواند سبب معرفی کهگیلویه و بویراحمد به کشور شود و از سویی فرصتی است که می‌طلبد مسوولان استان برای برگزاری آن ‌‌نهایت همکاری را داشته باشند.

این مسوول ورزش کهگیلویه و بویراحمد، پخش زنده همایش پیاده روی ۲۴ مردادماه ۹۳ را موقعیتی استثنایی برای معرفی پتانسیل‌ها و استعدادهای ورزشی این استان عنوان و تصریح کرد: البته این اداره کل بدلیل برخی مشکلات مالی به تنهایی نمی‌تواند همایش ذکر شده را برگزار کند.

ایزدپور افزود: برگزاری دو همایش پیاده روی بزرگ آن هم با پخش زنده از شبکه سه سیما در کهگیلویه و بویراحمد فرصتی است که بسیاری از استان‌های کشور امکان برگزاری آن را ندارند.

از سویی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دلخوشی برای برگزاری همایش پیاده روی ۲۴ مردادماه ۹۳ در یاسوج مرکز این استان بنا به آنچه که خود آن را اتفاقات انجام شده در همایش‌های گذشته عنوان می‌کنند ندارد.

«سید موسی خادمی» به ایلنا در یاسوج می‌گوید: باآغاز دوران مسوولیت ما در کهگیلویه و بویراحمد شاهد برخی اتفاقات نگران کننده در برگزاری همایش پیاده روی بوده‌ایم که اکنون دغدغه‌‌ همان اتفاقات را داریم.

وی تحویل ندادن جوایز به برندگان همایش پیاده روی حدود یکسال پیش در یاسوج را مهم‌ترین دغدغه خود ذکر و یادآورشد: متاسفانه برندگان آن همایش با مشکلاتی روبرو شدند که هنوز آن مشکلات رفع نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگرهمایش پیاده روی ۲۴ مردادماه ۹۳ قرار است مانند همایش گذشته برگزار شود بهتر است برگزار نشود، خاطرنشان کرد: کسی از ما نمی‌پرسد که چرا همایش را برگزار نمی‌کنید اما اگر برگزار شد و جوایزشان گیرشان نیامد برای ما بی‌آبرویی بدنبال دارد.

خادمی گفت: مسوولان برگزار کننده ابتدا باید جوایز همایش را مشخص و آماده نموده سپس همایش را برگزار کنند که متاسفانه هنوز جوایز همایش آماده نشده و تا جوایز آماده نشود نمی‌توان گفت این همایش برگزار می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه نباید موج منفی بجای موج مثبت به مردم بدهیم، بیان داشت: حتما باید جوایز قبل از برگزاری همایش آماده و تهیه شده و سپس همایش پیاده روی برگزار شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، این درحالیست که باتوجه به اعتبارات حوزه ورزش در کهگیلویه و بویراحمد امکان برگزاری همایش پیاده روی ۲۴ مردادماه ۹۳ وجود ندارد و باید منتظر ماند که آیا دستگاههای اجرایی و شرکت‌های خدماتی این استان در برگزاری همایش عنوان شده همکاری‌های لازم را با مسوولان ورزش می‌کنند یا خیر؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز