خبرگزاری کار ایران

برگزاری رویداد فناورانه راهینو با موضوع «کشاورزی و امنیت غذایی» در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۴۲۶

معاون علمی، پژوهشی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: برای اولین بار رویداد فناورانه «راهینو» با موضوع «کشاورری و امنیت غذایی» در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا،حجت منتظر خراسان در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه «راهینو» برای صاحبان کارخانجات، تولیدی ها، کارگاه ها و کسب و کارهایی که به دنبال حل نیازهای فناورانه خود هستند راه اندازی شده است گفت: شبکه بازاریابی شرکت بهترین راه حل همراه با سرمایه گذاری و پشتیبانی را در اختیار این افراد قرار می دهد.

وی افزود: رویداد امنیت غذایی یکی از رویدادهای زیر مجموعه طرح «راهینو» است که به دنبال شناسایی راه حل‌های پیشنهادی جامعه نخبگان برای موضوع امنیت غذایی است.

منتظرخراسان تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند با مراجعه به پلتفرم چالش به نشانی اینترنتی CHALLESH.IR بستر ثبت RFP و یا برای پاسخ شبکه حل کنندگان به RFP های موجود در این پلتفرم  ثبت نام کنند.

وی به نوپا بودن  شعبه استانی «راهینو» اشاره کرد و گفت: شعبه آذربایجان غربی این رویداد حدود ۳ ماه است که شروع به فعالیت کرده بنابراین با توجه به عدم شناخت عمومی، این شرکت، منتظر مراجعه فناورانه استان نبوده به صورت میدانی وارد عمل شده است.

مدیر شرکت پیشگامان افزود: این شرکت تاکنون  با مراجعه به پنج شرکت دانش بنیان در راستای تجاری سازی محصولات دانش بنیان و بررسی مشکلات شرکت ها وارد عمل شده است.

وی افزود: برای چالش امنیت غذایی فرایند اخذ پیشنهادات شروع شده و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت که پس از آن فرآیند داوری تا ۹ مهر و اعلام برندگان در ۱۴ مهر انجام خواهد پذیرفت.

به گفته خراسانی، برای شرکت کنندگان در چالش ها جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده که با توجه به نوع چالش و همچنین نوع راه حل متفاوت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز