خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان اهر:

تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگران است

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۳۲۶

فرماندار شهرستان اهر گفت: لازمه تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زاهد محمودی در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، عید بزرگ نیمه شعبان و روز جهانی کار و کارگر، لازمه تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را حمایت از کارگران، کارآفرینان و تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: کارگران چرخ دنده‌‌های اقتصاد و تولید کشور هستند ولی معتقدم در کشور تولید رونق داشته باشد، بایستی از کارگران حمایت کنیم.

وی بر لزوم فراهم‌سازی توسعه اشتغال و بهبود کسب و کار در شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف شهرستان نیازمند بهبود فضای کسب و کار است و اگر تأکید می کنیم که ادارات سختگیری نکنند و فضای لازم را مهیا کنند، برای بهبود فضای کسب و کار است.

فرماندار اهر با بیان اینکه طبق ارزیابی های صورت گرفته، برخی از بانک های این شهرستان در انجام مأموریت موفق و برخی دیگر اصلاً همکاری نکردند، گفت: نتیجه ارزیابی عملکرد بانک ها را به بانک های عامل استانی ارجاع داده ایم که کدام عملکردی مطلوبی داشته اند و کدام‌ یک از بانک ها نیز همکاری نکرده اند.

محمودی تصریح کرد: هر یک از بانک های شهرستان اهر که طبق ارزیابی های سال گذشته موفق و یا ناموفق عملکرده اند را به بانک‌ها عامل استان اعلام کرده‌ایم و چون همواره تأکید ما بر این بوده تا در خدمت مردم باشیم، اگر لازم باشد اسامی بانک ها را نیز اعلام می کنیم.

وی خواستار تشکیل شورای هماهنگی بانک‌ ها در شهرستان اهر شد و گفت: بر اساس چهارچوب و دستورالعمل شورای هماهنگی بانک‌ های آذربایجان شرقی، این شورا در شهرستان اهر نیز تشکیل شود و مسئولیت هماهنگی این شورا را به یکی از بانک‌ها محول کنیم تا قوانین بانک‌ ها به‌ طور یکسان اجرا شود.

فرماندار شهرستان اهر ضمن تأکید بر اینکه با تشکیل شورای هماهنگی بانک‌ ها در شهرستان اهر، هدف تسهیل در امور را دنبال می‌ کنیم، بیان داشت: متأسفانه مردم از قوانین سخت‌ گیرانه برخی از بانک‌ ها ناراضی‌ اند که امیدواریم با تشکیل شورای هماهنگی بانک‌ ها بتوانیم گام‌ های مثبتی در تسهیل امور مردم، کارآفرینان و سرمایه‌ گذاران برداریم.

زاهد محمودی همچنین با ذکر اینکه اعتراضاتی در خصوص ارزش‌ گذاری املاک در شهرستان اهر از سوی مردم به فرمانداری واصل‌ شده است، ابراز داشت: در کمیته ارزش‌ گذاری منطقه‌ ای املاک برخی از بازاریان و اصناف معترض‌ اند که این قیمت‌ گذاری با سایر شهرستا ن‌ها فاصله زیادی دارد که امیدواریم دستگاه‌ های مسئول در این زمینه تجدیدنظر کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی، شهرستان، شهر، بخش و روستا زحماتی که می‌ کشند قابل‌ تحسین و تقدیر است، اظهار داشت: با توجه به اینکه زحمات بسیاری از دستگاه‌ های اجرایی و ادارات را شوراها متقبل می‌ شوند، لازم است در این راستا از زحمات آنان قدردانی شود.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با اعلام اینکه شوراها منتخبان مردم و رابط بین دولت و مردم هستند، گفت: اگر به قانون اساسی، مردم‌ سالاری و جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داریم، حتماً باید به شوراها اهمیت دهیم و جایگاه ویژه‌ای برای آنها قائل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز