خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

۹۰ درصد اعتبارات صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت و یارانه می شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۲۸۸

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۹۰ درصد اعتبارات صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت و یارانه می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیت‌الله عبدالهی در دیدار با اهالی روستای وجنی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد اعتبارات صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت و یارانه می‌شود، گفت: پس از صرف هزینه‌های جاری و پرداختی تنها ۱۰ درصد از بودجه دولت برای فعالیت‌های عمرانی می‌ماند که باعث می‌شود بسیاری از پروژه‌ها نیمه تمام بماند.

وی با ذکر اینکه مشارکت مردم در اجرای طرح ها تأثیر بسزایی دارد، گفت: هر جا که مردم اراده کرده اند و پا به میدان گذاشته اند، منطقه پیشرفت کرده و توانسته بسیاری از مشکلات خود را حل نماید که دولت و مجلس نیز همواره در کنار مردم و سرمایه گذاران بوده و از آن ها حمایت می کنند.

نماینده اهر و هریس در ادامه اظهار کرد: روستای وجنی و مناطق اطراف دارای ظرفیت بالای گردشگری است که با تقویت این استعداد می‌توان از آن استفاده مؤثر کرد.

عبدالهی با اشاره به برخی مشکلات مطرح‌ شده توسط شوراها و دهیار روستای وجنی، ابراز داشت: مشکل پل روستای وجنی که عبور و مرور مردم را با مشکل مواجه کرده پس از مطالعه و بررسی دقیق، به اطلاع مسئولان اداره کل و وزارت راه و شهرسازی خواهد رسید تا در کوتا‌ه‌ترین زمان این مشکل نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه مشکلات دیگر روستای وجنی نیز پیگیری می‌ شود، گفت: پاسگاه نیروی انتظامی و خط‌ کشی جاده این روستا نیز مورد بررسی قرار گرفته و برخی از آنان نیز انجام‌ شده و یا در دست اقدام قرار دارد.

نماینده اهر و هریس در مجلس با ذکر اینکه روستای وجنی و سایر روستاهای اطراف در زمینهٔ پرورش ماهی دارای ظرفیت‌ های خوبی هستند، ابراز داشت: بنده و فرماندار شهرستان برای رفع تمامی مشکلات و موانع تولید و اشتغال تمام سعی خود را می‌ کنیم.

بیت‌الله عبدالهی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده منطقه ورگهان، عنوان کرد: منطقه ورگهان و روستاهای اطراف دارای ظرفیت و استعدادهای فراوانی درزمینه گردشگری و محصولات باغی هستند که از بستر فضای مجازی می‌توان در این زمینه‌‌ها هم در صادرات میوه هم در زمینه جذب گردشگر استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز