خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اهر خبر داد؛

احداث هتل ۱۳ طبقه در اهر توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۷۴۱

عضو شورای شهر اهر از احداث هتل ۱۳ طبقه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل بابایی دایلاری در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر اهر با اعلام اینکه هتل ۱۳ طبقه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اهر احداث خواهد شد، گفت: این هتل در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۹۰۰۰ مترمربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث می شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه شهر اهر سالانه میزبان هنرمندان عرصه تئاتر از اقصی نقاط کشور است، امیدواریم با شناسایی و تعیین ردیف بودجه جهت ایجاد محل نمایش‌های خیابانی قدمی برای حمایت از هنرهای نمایشی برداشته باشیم.
 
عضو شورای‌شهر اهر همچنین اظهار داشت: اخیراً در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهر شناسایی محلی برای اجرای نمایش های خیابانی را در دستورکار قرار داده ایم و واحد عمران برای شناسایی این محل مکلف شده است.

بابایی دایلاری بر لزوم تعیین چشم انداز برنامه‌های آینده تا سال ۱۴۰۰ در شهر اهر تاکید کرد و گفت: ظرفیت ها و پتانسیل‌های شهر اهر مشخص است ولی بایستی برای انجام اقدامات مختلف برنامه‌ریزی کنیم تا برای اجرای برنامه ها نتیجه بخش باشد.

وی در پایان ایجاد واحد کنترل نمای ساختمان‌ها زیر نظر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهر را از دیگر مصوبات این کمیسیون عنوان کرد و بیان داشت: این واحد می‌تواند برای هر منطقه در شهر نمایی جهت زیباسازی تعیین کند که در جهت زیباسازی شهر و ساختمان ها اقدام ارزشمندی خواهد بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز