خبرگزاری کار ایران

کمک ۴۰۰میلیون ریالی خیرین پایتخت به طرح فرشتگان رحمت درورزقان

کد خبر : ۱۵۳۷۴۵

در آستانه سال جدید ومقارن با ایام پرفیض فاطمیه، با کمک ومساعدت خیرین تهرانی وهمکاری مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی و تیمهای تخصصی امداد ونجات کوهستان استان، طرح فرشتگان رحمت در روستاهای مناطق زلزله زده ورزقان اجرا شد.

ایلنا: فازدوم طرح فرشتگان رحمت جمعیت هلال احمر ورزقان با مشارکت کم نظیر خیرین پایتخت برگزار شد.
به گزارش ایلنا، رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان ورزقان با اعلام این مطلب گفت: در آستانه سال جدید ومقارن با ایام پرفیض فاطمیه، با کمک ومساعدت خیرین تهرانی وهمکاری مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی و تیمهای تخصصی امداد ونجات کوهستان استان، طرح فرشتگان رحمت در روستاهای مناطق زلزله زده ورزقان اجرا شد.
علی غفاری ادامه داد: دراین طرح خیرین نیکوکار تهرانی اقدام به خرید مواد غذایی به ارزش ریالی بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال نمودندکه در بین۴۰۰خانوار روستایی مناطق محروم وزلزله زده توزیع شد.
غفاری تصریح کرد: اقلام تهیه شده برای هر بسته غذایی شامل «ده کیلو برنج هندی - پنج کیلو قند شکسته - پنج کیلو روغن - یک کیلو چای - ونیم کیلو شکلات» بود که ارزش هربسته بالغ بر یک میلیون ریال برآورد می‌شد.
وی به روستاهای بهره‌مند از این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح در روستاهای صددرصد تخریبی در زلزله سال گذشته از جمله «زغن آباد - خیرالدین - امیرآباد و روستاهای محروم کلم - طفیل - اوزی - اردشیراجرا ونیز تعدادی از کودکان سرطانی وخانوارهای معلولین و نیازمند تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.
غفاری گفت: دراجرای این طرح بالغ بر ۲۰ نفر نجاتگر داوطلب بهد مدت سه روزبا جمعیت هلال احمر همکاری داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز