خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی گفت:

کتابخانه سهند ۴۷۰ مترمربع مخزن با ظرفیت ۶۰ هزار جلد کتاب دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۰۸

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی گفت: ۴۷۰ مترمربع مخزن در کتابخانه شهر جدید سهند در نظر گرفته‌ شده که ظرفیت گنجایش ۶۰ هزار جلد کتاب را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، اسد بابایی در ابتدای آئین افتتاح مجهز ترین کتابخانه شمال‌غرب کشور در شهر جدید سهند گفت: کتابخانه سهند بعد از کتابخانه مرکزی تبریز بزرگترین کتابخانه آذربایجان شرقی و استانداردترین در این استان بوده مساحت کتابخانه سه هزار و ۴۰۰ متر مربع و زیربنای آن سه هزار مترمربع در سه طبقه با سازه فلزی است.

وی افزود: این کتابخانه دارای بخش های مختلف از قبیل سالن آمفی تئاتر، سالن های مطالعه مجزا برای خواهران و برادران، سالن جلسه، اتاق بازی کودکان، بخش نوجوانان، اتاق های مطالعه تک نفره و گروهی برای پژوهشگران و محققان، بخش نشریات و محل عرضه انتشارات، مخزن کتاب و بخش عرضه فایل دیجیتالی کتب، نشریات، پایان نامه ها و مقالات معتبر علمی است.

بابایی افزود: این کتابخانه که بهره برداری از آن ۹ سال به طول انجامید، قابلیت راه اندازی بخش تولید و تبدیل کتب کاغذی به کتب صوتی و دیجیتالی و نیز تولید برنامه های مختلف علمی و فرهنگی بصورت مجازی متناسب با نیازهای جامعه برای رده های سنی مختلف را دارا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۴۷۰ مترمربع فقط مخزن این کتابخانه در نظر گرفته‌ شده که ظرفیت گنجایش ۶۰ هزار جلد کتاب را دارد، محوطه کتابخانه حدود ۲ هزار متر مربع مساحت دارد و محل مناسبی برای استراحت اعضای کتابخانه و حتی محلی برای برگزاری برخی مراسمهای فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز