خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داد؛

تحقق ۱۲۶ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۶ از ابتدای سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۱۵۱

شهردار منطقه ۶ تبریز از تحقق ۱۲۶ درصدی بودجه منطقه از ابتدای سال‌جاری تا به امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، احمد انیسه در هشتمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: بودجه منطقه ۶ در سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال جاری به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اعتبار ۸۱ میلیاردی بودجه عمرانی منطقه افزود: از آغاز سال جاری تا به امروز ۸۴ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده و طبق برنامه ریزی تا پایان سال این عدد به ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

انیسه با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ در سه ماهه نخست سال در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز از حیث تحقق بودجه مقام نخست را کسب کرده است، گفت:  برای سال آینده برنامه های عمرانی متنوعی تدوین شده؛ به طوری که کل بودجه منطقه ۶ در سال آینده ۶۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل های بالقوه خوبی برای درآمدزایی در منطقه ۶ وجود دارد، اظهار کرد: بایستی صنایع به تدریج از محدوده منطقه خارج شود که در این راستا از پروژه هایی که توان تحول وضعیت اقتصادی و اجتماعی برای غرب تبریز را دارد، حمایت می‌کنیم.

مسیرگشایی ۱۰۰ هزار متری شهرداری منطقه ۶ تبریز در سال جاری

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: مسیرگشایی ۳۵ متری و ۲۴ متری صنعتگران با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد انیسه در ادامه اظهار کرد: در راستای مولدسازی ظرفیت‌های منطقه ۶ اقدام به تملک اراضی متعلق به سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرده و دو پروژه مسیرگشایی ۳۵ متری و ۲۴ متری صنعتگران را اجرا کردیم.

وی افزود: در سال جاری ۱۰۰ هزار متر مسیرگشایی در مسیر صنعتگران انجام دادیم که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انیسه خاطرنشان کرد: با تکمیل این دو پروژه در سال آینده، شاهد رونق اقتصادی این منطقه و افزایش صدور پروانه و به تبع آن افزایش درآمد منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز