خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خبر داد؛

پنج پروژه مهم مسیرگشایی جدید در آستانه بهره‌برداری

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۴۷۹

شهردار تبریز گفت: پنج پروژه مسیرگشایی جدید در مناطق مختلف شهری تبریز در آستانه بهره برداری قرار گرفته و به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، "یعقوب هوشیار" با اعلام این خبر افزود: پروژه‌های مسیرگشایی ۳۵ متری ابرار، شهید بی مثل، شهید علی پور، علی بقال و ۳۵ متری صنعتگران به مایان با شتاب و جدیت بیشتر و بر اساس زمان بندی صورت گرفته و در حال اجرا است و طی هفته های آینده به نوبت مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

شهردار تبریز همچنین به روند اجرایی مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین پروژه های مسیرگشایی شهرداری اشاره و تصریح کرد: روند اجرای تملک و آزادسازی املاک و واحدهای واقع در مسیر این پروژه در حال انجام است و این طرح بزرگ، با تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی اجرا خواهد شد.

هوشیار در عین حال با تاکید بر ضرورت و اهمیت اجرای طرح های مسیرگشایی در مناطق مختلف شهری افزود: تسهیل تردد، نوسازی و احیای بافت های قدیمی و فرسوده شهری، رونق اقتصادی محلات، کمک به روان سازی ترافیک، خروج محلات و معابر شهری از بن بست چندین ساله و رفع خطر از محلات و مناطق شهری از اهداف و مزایای اجرای طرح های مسیرگشایی به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز