خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست شهرداری تبریز خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام برای ساماندهی وانت‌بارها در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳۴۴

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز از آغاز طرح ساماندهی و تعیین محل وانت‌بارهای فروش میوه در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد صدیقی با اشاره به صدور اطلاعیه در خصوص ساماندهی و تعیین محل استقرار وانت بارهای فروش میوه گفت: بر اساس تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری و همچنین بند ۱ ماده ۲ دستورالعمل مدیریت حمل و نقل و بار و ابلاغیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، شهرداری تبریز اقدام به ثبت نام و ساماندهی وانت بارها می‌کند.

وی با اشاره به مهلت ۱۰ روزه برای ثبت نام صاحبان وانت بار در این طرح افزود: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مکرر شهروندان تبریز در خصوص رفع سدمعبر وانت بارها و تعیین تکلیف آنها این اقدام صورت گرفته است و با ثبت نام و جانمایی وانت بارها به دنبال رفع سد معبر و حل این معضل هستیم.

صدیقی، با دعوت از صاحبان وانت بار برای ثبت نام و تعیین محل استقرار در این طرح گفت: در صورت عدم مراجعه مالکان خودرو در زمان مقرر در برابر مقررات و ضوابط شهرداری، نسبت به جمع‌آوری و تحویل خودرو به پارکینگ اقدام خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت نام و ساماندهی وانت بارها به صورت رایگان صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: مالکان وانت بارها می‌توانند با در دست داشتن اصل و تصویر سند مالکیت خودرو، کارت ملی مالک خودرو، گواهینامه، بیمه خودرو و آدرس محل سکونت مالک جهت ثبت نام به سازمان مدیریت حمل و نقل حمل و نقل بار شهرداری تبریز واقع در ضلع غربی ترمینال بزرگ تبریز مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز