خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خبر داد:

طرح منطقه ویژه اقتصادی کندوان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۲

مصوبه «طرح منطقه ویژه اقتصادی کندوان» در کمیسیون اقتصادی مجلس با بالا‌ترین رای به تصویب رسیده که پس از طرح در صحن علنی مجلس و تصویب نهایی شاهد استقرار گمرک و منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان اسکو خواهیم بود.

ایلنا: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی کندوان در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا میر هادی قره سید، در نشست مشترک خود با مسئولین شهرستان اسکو گفت: کندوان به عنوان یکی از مناطق ویژه گردشگری از ارزش بسیار بالایی در سطح استانی و ملی برخوردار بوده و در این راستا مصوبه «طرح منطقه ویژه اقتصادی کندوان» در کمیسیون اقتصادی مجلس با بالا‌ترین رای به تصویب رسیده که پس از طرح در صحن علنی مجلس و تصویب نهایی آن شاهد استقرار گمرک و منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان اسکو خواهیم بود.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به طرح احداثاتوبان ارومیه – تهران اشاره کرد و افزود: در جهت تسریع در احداثو اتمام اتوبان مذکور، پیگیری‌های لازم در مجلس شورای اسلامی انجام گرفته که با اتمام و بهره برداری از آن علاوه بر کاهش چشمگیر سوانح رانندگی، شاهد خروج شهرستان اسکو از حالت بن بست شده و دسترسی به جاده فوق برای همگان براحتی میسر خواهد شد.
وی از عدم احداثشهرک صنعتی در شهرستان اسکو انتقاد کرد و گفت: پیگیر رفع مسائل و مشکلات موجود در سر راه احداثاین شهرک هستیم.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: شهرستان اسکو از پتانسیل بسیار خوبی در زمینه جذب سرمایه گذار برخوردار بوده و لازم است هر چه سریع‌تر اقدامات بعدی در جهت احداثشهرک صنعتی انجام گرفته و تا علاوه بر کاهش نرخ بیکاری شاهد توسعه اقتصادی در این منطقه باشیم.
وی همچنین از آمادگی کامل این شهرستان جهت واگذاری زمین مورد نیاز به ادارات دولتی خبر داد و گفت: در جهت استقرار نهاد‌های دولتی و مشخص نمودن زیر ساخت‌های لازم برای خدمات دهی بهتر به مردم، شهرداری و شورای اسلامی این شهرستان آمادگی خود را جهت واگذاری زمین مورد نیاز با حذف معافیت‌ها و تغییر کاربری‌ها به ادارات کل اعلام کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز