خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

با جدیت پی گیر مطالبات و مشکلات شهرداری در مجلس هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۵۷

بسته‌های پیشنهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص پی گیری موضوعات و مشکلات شهرداری و نیز اعتبارات و نیازهای این مجموعه از سوی مدیریت شهری به نمایندگان مردم تبریز ارایه شده و ما تمام تلاش خود را برای پی گیری این خواسته‌ها به کار خواهیم گرفت.

ایلنا: رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: نمایندگان تبریز خود را موظف به پی گیری مطالبات و خواسته‌های شهرداری از طریق مجلس می‌دانند و با جدیت به دنبال این وظیفه خواهند بود.
به گزارش ایلنا، محمد اسماعیل سعیدی در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز افزود: نشست مشترک نمایندگان مجلس با اعضای شورا و شهردار تبریز اقدام و حرکت مثبت و مبارکی است که از طریق آن می‌توان نسبت به تحقق بسیاری از خواسته‌ها و نیز پی گیری مشکلات فرا روی مدیریت شهری همت گماشت.
وی با اشاره به در پیش بودن مراحل بررسی و تصویب لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور در کمیسیون‌های مجلس، برپایی این نشست مشترک را بهترین فرصت برای افزودن ردیف‌های بدجه‌ای یژه شهرداری‌ها در این لایحه دانست و گفت: عزم جدی نمایندگان برای پی گیری خواسته‌های شهرداری و اعضای شورا در این خصوص وجود دارد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در عین حال افزود: بسته‌های پیشنهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص پی گیری موضوعات و مشکلات شهرداری و نیز اعتبارات و نیازهای این مجموعه از سوی مدیریت شهری در این نشست به نمایندگان مردم تبریز ارایه شده و ما تمام تلاش خود را برای پی گیری این خواسته‌ها به کار خواهیم گرفت.
سعیدی در خاتمه از آمادگی نمایندگان برای تداوم این نشست‌ها خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز