خبرگزاری کار ایران

همزمان با ولادت علی ابن موسی الرضا(ع)؛

فاز اول مجتمع اداری آموزشی دکتر عظیمی در آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۴۶۹

همزمان با ولادت علی ابن موسی الرضا(ع) فاز اول مجتمع اداری آموزشی زنده یاد دکتر عظیمی آرانی(ساختمان جدید اداری دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل) با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید

همزمان با ولادت علی ابن موسی الرضا(ع) فاز اول مجتمع اداری آموزشی زنده یاد دکتر عظیمی آرانی(ساختمان جدید اداری دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل) با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «مهندس رضا عظیمی»، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل، در این مراسم، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این دانشگاه گفت: دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل یکی از ۸ مرکزو فعال‌ترین دانشگاه از لحاظ آموزشی و رشته‌های متنوع در سطح استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه با ساخت فاز اول این مجتمع اداری و آموزشی، شامل فضای اداری و سالن اجتماعات با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان بخشی از مشکل کمبود فضای فیریکی این دانشگاه در زمینه آموزشی برطرف شد.

او گفت: فاز دوم این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و زیر بنای یک هزار متر مربع که حدود ۵۰ درصد از عملیات اجرایی آن که شامل فضای آزمایشگاهی، اداری و کارگاه‌ها است تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشجویان در ۳۳ رشته تحصیلی کاردانی و کار‌شناسی در زمینه‌های صنعتی، مدیریت، طراحی فرش دست باف، مونتاژ خودرو و غیره در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند، گفت: این مجموعه با ۱۱ کارمند، بیش از یک هزار دانشجو، ۷ مدیر گروه و ۹۰ استاد حق االتدریس مشغول خدمت رسانی به جامعه علمی کشور است.

عظیمی با اشاره به اینکه بیش از ۸۵ درصد دانشجویان این دانشگاه بومی هستند، گفت: سال گذشته از بین دانشجویان کار‌شناسی این دانشگاه حدود ۴۰ نفر در مقطع کار‌شناسی ارشد دانشگاههای دولتی و غیر دولتی قبول شدند.

وی کمبود مکان پارک خودرو برای دانشجویان، به نام نشدن بخشی از املاک به نام این دانشگاه در دفتر اسناد رسمی، کمبود اعتبار برای احداثسالن ورزشی و خوابگاه دانشجویان را از مهم‌ترین مشکلات این دانشگاه برشمرد و گفت: با توجه به اینکه دانشگاه توان مالی جهت احداثو رفع این مشکلات را ندارد از مسئولین، شهرداری و خیرین شهرستان آران و بیدگل انتظارداریم دراین زمینه یاری رسان دانشگاه علمی کاربردی شهرستان آران و بیدگل باشند.

صبح امروز، یک شنبه، شانزدهم شهریور، همزمان با ولادت علی ابن موسی الرضا(ع) فازاول مجتمع اداری آموزشی زنده یاد دکتر عظیمی آرانی(ساختمان جدید اداری دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل) با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان با حضور نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل و جمعی از مسئولین محلی در آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز