خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شاهین شهر:

فضای سبزمحله حاجی آباد، توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۷۷

دربسیاری از مواقع، شورای اسلامی شهر و شهرداری در اجرای وظایف سایر دستگاه‌ها وارد می‌شود تا خدمات مناسب‌تری به شهروندان ارائه شود.

رییس شورای اسلامی شاهین شهر، برای بررسی مشکلات محله حاجی آباد، ضمن اشاره به نگاه یکسان تمامی مدیران ارشد شهر به محله‌های مختلف شهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر در مورد توسعه یکنواخت و هماهنگ بخش‌های مختلف شهر توجه ویژه‌ای دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، پیمان شکرزاده، چشم انداز توسعه این محله را ترسیم کرد و ادامه داد: همراهی شهروندان ساکن در محله حاجی آباد باعثتسریع در اجرای پروژه‌های تعریف شده در شهرداری است.

وی درمورد توسعه فضای سبز بیان داشت: در صورت رفع مشکل تملک زمین مورد نظر شهرداری، در سال ۹۴ فضای سبز این محله توسعه چشمگیری خواهد داشت.

شکرزاده، تأکید شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهین شهر را تأمین امکانات لازم و زیرساخت‌های مناسب در شهر دانست و افزود: در بسیاری از مواقع شورای اسلامی شهر و شهرداری در اجرای وظایف سایر دستگاه‌ها وارد می‌شود تا خدمات مناسب تری به شهروندان ارائه شود.

علی اصغر ذاکری، شهردار شاهین شهر، نیز اظهار داشت: حاجی آباد را محله‌ای در حاشیه و جدا از شاهین شهر نمی‌دانیم و توسعه این محله همواره مورد توجه مدیران شهر قرار داشته است و حصول سریع‌تر این توسعه مدیون همراهی و همکاری شهروندان است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین شهر و میمه – برخوار در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران این نشست بود. وی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی را نحوه ارتباط و پاسخگویی مسؤولین به مردم دانست و گفت: مقام معظم رهبری بالا‌ترین مبارزه با استکبار جهانی را خدمت به مردم می‌دانند.

حسینعلی حاجی ادامه داد: مردم پایه‌های اصلی نظام هستند و این مردم هستند که در مواقع لزوم در صحنه‌های مختلف حاضر و پشتیبان نظام هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این محله گفت: جا دارد به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شاهین شهر خدا قوت بگویم.

توسعه و مرمت معابر، توسعه فضای سبز و رفع موانع توسعه محله حاجی آباد از خواسته‌های نماینده مردم از مسؤولان شهری بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز