خبرگزاری کار ایران

با دعوت از شهرداران اسبق و سابق تبریز؛

شهرداران ۲۵ سال گذشته تبریز گردهم می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۷

اولین نشست هم اندیشی شهرداران اسبق و سابق تبریز پنجشنبه این هفته و با حضور علی رضا نوین شهردار سابق تبریز و احتشام حاجی‌پور، سید حسین فراهنگ‌پور، عبادالله فتح الهی، محمد اشرف نیا، فریدون درویش‌زاده و میر‌طاهر موسوی شهرداران اسبق این شهر در محل عمارت باغ صائب تبریزی برگزار می‌شود. / برپایی نشست هم اندیشی شهرداران اسبق و سابق تبریز با هدف تبادل نظر و استفاده از نقطه نظرات، تجارب و ایده‌های مدیران و کلیدداران گذشته این شهر انجام می‌گیرد.

ایلنا: با دعوت از شهرداران اسبق و سابق تبریز، نشست هم اندیشی شهرداران ۲۵ سال گذشته تاریخ این شهر برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهردار تبریز با اعلام این مطلب گفت: توسعه و پیشرفت سال‌های اخیر تبریز به ویژه بعد از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی مرهون و ابسته تلاش و مجاهدت‌های مردان بزرگی بوده که هریک سهم ویژه‌ای در اعتلای نام این شهر تاریخی داشته‌اند و در این میان سهم شهرداران اسبق و سابق تبریز بیش از دیگران بوده است.
صادق نجفی از شهرداران سابق و اسبق تبریز به عنوان سفیران و پیش قراولان توسعه و آبادانی تبریز در طول ربع قرن گذشته یاد کرد و گفت: تشکیل و برپایی نشست صمیمی و هم اندیشی شهرداران اسبق و سابق تبریز با هدف تبادل نظر و استفاده از نقطه نظرات، تجارب و ایده‌های مدیران و کلیدداران گذشته این شهر انجام می‌گیرد و طی آن مدیریت فعلی شهرداری تلاش خواهد کرد با بهره گیری از دیدگاه‌ها و تجارب اسلاف خود، راهی نو در شیوه مدیریت هم گرایانه به سوی دستیابی به تبریزی آباد‌تر باز کند.
وی با اشاره به فلسفه وجودی تشکیل این نشست افزود: اعتقاد به اصل تقدیر از خادمین مردم و فراموش نکردن خدمات کسانی که نقش و سهمی در ساختن تبریز بزرگ داشته‌اند، حلقه مفقوده مدیریت در این شهر به شمار می‌رود و مدیریت شهری تبریز به دنبال آن است تا از طریق این نشست صمیمی قدردانی حداقلی از این عزیزان داشته باشد.
خاطرنشان می‌شود اولین نشست هم اندیشی شهرداران اسبق و سابق تبریز پنجشنبه این هفته و با حضور علی رضا نوین شهردار سابق تبریز و احتشام حاجی‌پور، سید حسین فراهنگ‌پور، عبادالله فتح الهی، محمد اشرف نیا، فریدون درویش‌زاده و میرطاهر موسوی شهرداران اسبق این شهر در محل عمارت باغ صائب تبریزی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز