خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت صنعت سازان فتح:

دومین مرحله طرح تفکیک از مبداء در تبریز آغاز می‌شود

کد خبر : ۱۲۶۴۱۸

خانوارهای تبریزی روزانه بیش از یک هزار تن زباله تولید می‌کنند که با بازیافت آن‌ها می‌توان بسیاری از مایحتاج مورد نیاز هموطنان کشورمان را تامین و به برگشت بخش بزرگی از سرمایه ملی به چرخه اقتصادی کمک کرد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت صنعت سازان فتح از آغاز دومین مرحله طرح تفکیک از مبداء در مجتمع‌های مسکونی کلانشهر تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، شاهرخ خرسند امروز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در این مرحله که به صورت پایلوت در مجتمع‌های مسکونی بزرگ مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز از روز جمعه ۱۵ آذر ماه اجرا می‌شود عوامل این شرکت به عنوان مجری طرح تفکیک از مبداء سازمان مدیریت پسماند شهرداری کلانشهر تبریز حضور می‌یابند.
وی ادامه داد: ماموران این شرکت با حضور در مجتمع‌های مسکونی تعیین شده اقدام به توزیع نایلکس و باکس‌های مخصوص جمع آوری پسماندهای خشک کرده و در موعد مقرر اقدام به جمع آوری پسماندهای خشک این اماکن می‌کنند.
خرسند تصریح کرد: در حاشیه اجرای این طرح به منظور فرهنگ سازی در بین خانواده‌های ساکن در این اماکن به ویژه کودکان مسابقه نقاشی برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال به صورت ماهانه در محل این مجتمع‌ها برگزار و به منتخبین جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
وی گفتت: خانوارهای تبریزی روزانه بیش از یک هزار تن زباله تولید می‌کنند که با بازیافت آن‌ها می‌توان بسیاری از مایحتاج مورد نیاز هموطنان کشورمان را تامین و به برگشت بخش بزرگی از سرمایه ملی به چرخه اقتصادی کمک کرد.
مدیرعامل شرکت صنعت سازان فتح ادامه داد: کارخانه بازیافت زباله شهرداری تبریز با ظرفیت ۱۰۰۰ تنی در تبریز افتتاح شده و هم اکنون این کارخانه توان بازیافت روزانه ۵۰۰ تن زباله را داراست که این رقم به زودی با همکاری و مساعدت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز به ۷۰۰ تن افزایش می‌یابد.
خرسند تاکید کرد: افرادیکه در این زمینه فعالیت خواهند نمودبا لباس مخصوص و با داشتن کارت شناسایی طرح مدیریت تفکیک پسماند‌ها مجاز اقدام بهجمع آوری پسماندهای خشک می‌کنند و شهروندان فهیم با مشاهده افراد غیرمرتبط با شرکت و سازمان سریعاً موضوع را به سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز یا مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی لازم اعمال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز