خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی رامشیر:

کودکان سرمایه‌های اصلی شهرستان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۴۱

اگر می‌خواهیم آیندهٔ خوبی را برای شهرستان رقم بزنیم، باید به کودکان توجه کنیم.

بخشدار مرکزی شهرستان رامشیر در مراسم ویژه جشن کودک در کتابخانه شهید مطهری گفت: کودکان سرمایه‌های اصلی شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، روح الله شفیعی در مراسم جشن کودک شهرستان رامشیر در کتابخانه عمومی شهید مطهری گفت: کودکان سرمایه‌های اصلی شهرستان هستند و نیاز است که به این قشر از جامعه توجه ویژه شود و کتابخانه می‌تواند بهترین فضا و مکان برای رشد و ارتقاء این کودکان باشد.

وی افزود: این عزیزان در آینده باید برای شهر رامشیر و کشور ایران افتخار آفرین باشند و امور شهرستان را در دست بگیرند و اگر می‌خواهیم آیندهٔ خوبی را برای شهرستان رقم بزنیم، باید به کودکان توجه کنیم.

شفیعی گفت: برگزاری جشن کودک در کتابخانه عمومی و آن هم در فضایی پر از نشاط و شادابی برای کودکان می‌تواند علاقه و اشتیاق آن‌ها را به کتاب و کتابخانه بیشتر نماید و زمینه حضور هر چه بیشتری آن‌ها را در کتابخانه فراهم کند.

در ادامه حیدر حیدری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر، گفت: در این جشن که با حضور مسئولین شهرستان و بیش از ۵۰۰ کودک به همراه خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد از جمله: مسابقه نقاشی بر روی پارچه، ایستگاه‌های نقاشی، کاردستی، سفالگری و نقاشی صورت که مورد استقبال کودکان و خانوادهٔ آن‌ها قرار گرفت.

حیدری افزود: این جشن و برنامه در دو بخش برگزار شد که که بخش اول آن تنها به خود کودکان اختصاص داده شد تا هرگونه بازی و سرگرمی که به آن علاقه‌مند هستند به همراه دوستان خود انجام داده و از حضور در این مکان فرهنگی ‌‌‌نهایت لذت را ببرند و وقت دوم به اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده از جمله اجرای برنامه‌های شاد توسط گروه نمایش مهرورزان رامشیر به همراه نواختن موزیک‌های کودکانه و سپس اجرای نمایش توسط اعضای کودک که در محل کتابخانه شهید مطهری آموزش دیده بودند اختصاص یافت.

وی گفت: در این جشن، کودکان با صورت‌های نقاشی شده به رقابت با دوستان خود در مسابقه نقاشی بر روی پارچه با موضوع «روز من» پرداختند که در پایان به برندگان جوایزی اهدا شد.

حیدری در پایان تاکید کرد: ما امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌های شاد و فرهنگی، ضمن آنکه خاطره شیرینی در بهترین دوران زندگی کودکان بسازیم، زمینه حضور آن‌ها را در کتابخانه‌های عمومی فراهم کنیم و بتوانیم کتاب را وارد زندگی کودکان کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز