خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

دستور ویژه شهردار تبربرای مناسب سازی محیط برای معلولان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۸

توجه به نیازهای معلولان جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری تبریز است.

ایلنا: شهردار تبریز پیگیری و رفع مشکلات و مسایل مربوط به جامعه معلولان را از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در آستانه ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولان سخن می‌گفت با تبریک این روز به جامعه معلولان استان از ابلاغ دستوری ویژه به شهرداران مناطق و معاونت‌های تابعه شهرداری برای تسریع در اجرای طرح‌های مناسب سازی محیط برای معلولان و طراحی طرح‌های جدید در این بخش برای رفاه حال بیشتر معلولان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه توجه به نیازهای معلولان جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری تبریز است، تاکید کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در بین تمامی قشرهای جامعه، به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در رأس برنامه‌های شهرداری قرار دارد که در این میان تامین و توسعه امکانات و زیرساخت‌های رفاهی جامعه معلولان از اهمیت و اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
نجفی از توسعه طرح‌ها و برنامه‌های مناسب سازی محیط برای معلولان و نابینایان در می‌ادین، تقاطع‌ها، معابر، پارک‌ها و پیاده روهای سطح شهر خبرداد و گفت: تلاش برای نهادینه کردن تفکر و اعتقاد حق زندگی راحت برای معلولان وظیفه تک تک مردم و مسوولان است.
وی ابراز امیدواری کرد با تداوم و تکمیل طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرای شهرداری تبریز در بخش مناسب سازی محیط برای معلولان، زمینه برای ایجاد امکانات و بسترهای تردد و زندگی راحت این قشر از جامعه فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز