خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

معتقد به برخورد سلبی نیستم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۹۱

شهردار تبریز گفت: در طول سال‌ها فعالیت و مسئولیت، به شخصه، هیچ‌گاه اعتقادی به برخورد سلبی با زیرمجموعه و برکناری مدیران نداشته‌ام.

شهردار تبریز گفت: در طول سال‌ها فعالیت و مسئولیت، به شخصه، هیچ‌گاه اعتقادی به برخورد سلبی با زیرمجموعه و برکناری مدیران نداشته‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که امروز در جمع مدیران شهرداری تبریز سخن می گفت افزود: اما آن‌جا که از بی‌اعتنایی یکی از بخش‌های شهرداری به اصل تکریم ارباب رجوع و توجه به منزلت شهروندان، یقین حاصل کنم، در برخورد با مدیر متخلف، لحظه‌ای گذشت و تردید نخواهم داشت.

وی تکریم ارباب رجوع را شرط اساسی و خط قرمز مسئولیت در این مجموعه خواند و گفت: این اصل مترقی، دارای ابعاد جامعی است که تمام موضوعات خدمتگزاری را در بر می‌گیرد.

نجفی پیمان مدیریت خود را با معاونان، مدیران و شهرداران مناطق یادآور شد و گفت: مسئولی که از روحیه اجرا و اعتلای این شاخص ارزشی و مدیریتی بر خوردار باشد، در سایر حوزه‌های کاری نیز، تاثیرگذاری لازم را خواهد داشت.

شهردار تبریز ادامه داد: بازرسی و حراست، به عنوان بازوی اجرایی این موضوع، باید شناسایی زمینه‌های تخلف و پیشگیری از وقوع آن را مشی اساسی ساز و کار خود قرار دهد.

نجفی در عین حال، نظارت مدیران را در این راستا مورد توجه قرار داد و افزود: به مراتب صداقت و تعهد مدیران بخش‌های مختلف شهرداری، ایمان دارم؛ اما معتقدم مشغله یک مدیر نباید به حدی باشد که نظارت او را بر محیط کاری، تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود لایه‌های مختلف مدیریتی در ساختار شهرداری تبریز، بروز تخلف و همچنین بی‌اعتنایی به اصل تکریم‌ ارباب ‌رجوع، در مجموعه شهرداری قابل‌قبول نیست.

نجفی در ادامه، بر لزوم هماهنگی بخش‌های متعدد شهرداری، تاکید کرد و افزود: قسمتی از مشکلات و نارسایی‌های موجود در مسیر حرکت شهرداری، به ناهماهنگی میان معاونت‌ها، مدیریت‌ها و شهرداری‌های مناطق بر می‌گردد.

شهردار تبریز ادامه داد: در نبود مدیریت واحد شهری و حرکت‌هایی که شهرداری برای رسیدن به مدیریت هماهنگ شهری، پیگیری می‌کند، باید در وهله نخست، وحدت و هماهنگی در خود این مجموعه تقویت شود.

نجفی با اشاره به روند رو به توسعه شهر تبریز گفت: تبریز امروز، شهر دهه‌ها و حتی سال‌های پیش نیست؛ بلکه کلان‌شهری است که وجود تفاوت‌ و تبادل فرهنگی در آن، بارز بوده و هدایت اصولی آن، نیازمند مدیریت پرتلاش، صبور، متعصب و صادق است.

شهردار تبریز تاکید کرد: در صورت تحقق شاخص‌های مدیریتی، می‌توان از تفاوت‌های فرهنگی شهر تبریز به عنوان یک فرصت ارزنده در توسعه شاخص‌های اجتماعی و جلب مشارکت‌های شهروندی بهره گرفت.

وی با تاکید بر این که روند کلی حرکت‌ در بخش‌های مختلف شهرداری، باید بر مبنای برنامه هوشمند باشد، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت، انحراف رویکردها، از بسترهای قانونی، امری محتمل است.

نجفی اضافه کرد: معاونت برنامه‌ریزی باید با درک این الزام مهم، تدوین برنامه‌ هوشمند را با حضور مستقیم هر یک از مدیران بخش‌های مربوطه، مورد توجه قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز