خبرگزاری کار ایران

مشاور شهردار تبریز:

شهردار قم به مناسب سازی معابر توجه کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۵۷

در دنیا حدود یک میلیارد نفر معلول جسمی، حرکتی، ذهنی، نابینا و… زندگی می‌کنند / ۸۰ درصد معلولان در کشورهای در حال توسعه ساکن هستند / مناسب سازی محیط شهری از اموری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ایلنا: مشاور شهردار تبریز در امور معلولان گفت: به شهردار قم پیشنهاد می‌دهیم که فردی را به عنوان مشاور خود در امور مناسب سازی معابر منصوب نماید.

به گزارش ایلنا، علی اصغر اکبر زاده در جلسه شورای بررسی پروژه های شهری قم که با حضور دلبری شهردار قم در سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در دنیا حدود یک میلیارد نفر معلول جسمی، حرکتی، ذهنی، نابینا و… زندگی می‌کنند، اظهار کرد: ۸۰ درصد این جمعیت در کشورهای در حال توسعه ساکن هستند.

وی با اشاره به اینکه باید مسئولان به فکر رفاه حال معلولان باشند، گفت: مناسب سازی محیط شهری از اموری است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مشاور شهردار تبریز در امور معلولان با اشاره به ارزیابی‌های خود از وضعیت شهر قم در خصوص مناسب سازی محیط برای معلولان اظهار کرد: باید در این بخش شاهد اقدامات جدی‌تری باشیم و استفاده از موزاییک‌های هدایت‌گر در پیاده‌روها، ایجاد رمپ‌های قابل استفاده، ایجاد دستگاه خودپرداز ویژه معلولان و… از جمله کارهایی است که باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در این بخش دارای وظایف مهمی است، گفت: باید کارگاه های آموزشی در خصوص مناسب سازی محیط برای معلولان ویژه مدیران و معاونان شهرداری برگزار شود.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: به شهردار قم پیشنهاد می‌دهیم که فردی را به عنوان مشاور خود در امور مناسب سازی معابر منصوب نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز