خبرگزاری کار ایران

فرماندار اسکو:

آمار دانش آموزان اسکو در حال افزایش است، مسئولان فکری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۷

در سطح شهرستان اسکو ۱۰ نفر دانش آموز وجود دارد که به لحاظ مشکلات مالی قادر به ادامه تحصیل نبوده و از تحصیل بازمانده‌اند که لازم است این دانش آموزان با انجام کمک مالی به تحصیل ادامه دهند.

ایلنا: فرماندار اسکو در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بر لزوم افزایش فضاهای آموزشی در شهر جدید سهند تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آثری با اشاره به واگذاری ۲۰ هزار واحد مسکن مهر طی ماه‌های آینده در شهر جدید سهند بر لزوم احصاء و شناسایی موارد مورد نیاز اموزشی در این شهر تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ۱۵ هزار و ۴۸۱ دانش آموز در شهر‌های اسکو و سهند مشغول تحصیل بوده و هر روز آمار دانش آموزان در حال افزایش می‌باشد که این نکته هشدار دهنده برای مسئولین به شمار می‌رود.
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو از طرح شناسایی دانش اموزان باز مانده از تحصیل در سطح شهرستان اسکو خبر داد و افزود: در سطح این شهرستان ۱۰ نفر دانش اموز وجود دارد که به لحاظ مشکلات مالی قادر به ادامه تحصیل نبوده و از تحصیل بازمانده‌اند که لازم است این دانش آموزان با انجام کمک مالی به تحصیل ادامه دهند.
وی گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش اموزی در شهرهای اسکو و سهند به واسطه سرریز جمعیت شهر‌های اطراف به مساکن مهر در این شهرستان با مشکل فضا‌های آموزشی در این شهرستان روبرو هستیم که نیاز به افزایش امکانات و نیروی انسانی را در سال‌های آینده می‌طلبد.
آثری با اشاره به عدم وجود اطلاعات و آمار دقیق جمعیت در شهر جدید سهند از دو شیفته شدن بیش از ۶ مدرسه در این شهرجدید خبر داد و گفت: با روند افزایش جمعیت دانش آموزی و عدم احداثفضا‌های اموزشی، در سال‌های اینده با مشکلات عدیده‌ای در زمینه آموزشی روبرو خواهیم شد. وی گفت: دیگر مدرسه‌ای در شهر‌های اسکو و سهند وجود ندارد که امکان تبدیل به دو شیفته شدن داشته باشد.
شایان ذکر است تنها در ۲۰ روز گذشته بیش از ۲۶۰ نفر دانش اموز جدید به آمار جمعیت دانش آموزی این شهرستان اضافه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز