خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و همگانی در کلیه شهرستان های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۳۰

برای چهارمین بار در استان همایش پیاده روی همگانی پس از منطقه آزاد تجاری ارس، تبریز و ورزقان و این بار برای دومین بار در تبریز و از شبکه بین المللی سهند مرکز آذربایجانشرقی سیما پخش مستقیم خواهد شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: همزمان با روز تربیت بدنی ورزش جمعه ۲۶ مهر از ساعت ۳۰/۷ صبح همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و همگانی در پارک ائل گلی تبریز و همزمان در ۲۱ شهرستان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان افزود: به منظور ایجاد شادابی و نشاط در استان در راستای توسعه ورزش همگانی که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به ورزش همگانی و نهادینه کردن ورزش در بین عموم و آحاد جامعه همایش بزرگ پیاده روی همگانی و خانوادگی در تبریز با مشارکت شهرداری تبریز و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد تا نماد رشد ورزش همگانی آذربایجان شرقی و کشور شود.
وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در راستای سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و حمایتهای بی‌دریغ استاندار و معاونین ورزش دوست آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز، توسعه ورزش همگانی را برای شادابی و نشاط جامعه در دستور کار خود قرار داده است و برای چهارمین بار در استان همایش پیاده روی همگانی پس از منطقه آزاد تجاری ارس، تبریز و ورزقان و این بار برای دومین بار در تبریز و از شبکه بین المللی سهند مرکز آذربایجانشرقی سیما پخش مستقیم خواهد شد.
اسبقیان در ادامه افزود: افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان بخشی از اھدافی است که می‌توان با توجه بیشتر به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرد.
وی تاکید کرد: شعار ورزش برای ھمه و ھمه جا و در ھر زمان باید سرلوحه افراد جامعه قرار بگیرد که در این راه مشارکت شهرداری و صدا و سیما می‌تواند راھگشای این موضوع باشد.
اسبقیان به نقش رسانه ھای گروھی در بیان اھمیت ورزش ھمگانی در جامعه اشاره کرد و اظھار داشت: رسانه ھا باید این باور مردم را که ورزش باید در سبد خانواده قرار بگیرد، پررنگ نمایند.
وی خاطرنشان کرد: همایش پیاده روی همگانی و خانوادگی تبریز در مسیر اول جاده ائل گلی بطرف میدان اصلی ائل گلی برگزار و به شرکت کنندگان به قید قرعه یک دستگاه خودرو و جوایز نفیس دیگر اهداء خواهد شد.
وی تصریح کرد: در سالهای ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲ همایشهای پیاده روی بزرگ و خانوادگی در سطح استان با حضور صد‌ها هزار نفر برگزار شده که در سال ۹۲ رکورد بیشترین شرکت کنندگان را در کشور در تبریز شکست شده و دوباره تبریز نیز رکوردی بی‌نظیر و تاریخی برای استان و ورزش همگانی کشو رقم خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز