خبرگزاری کار ایران

طرح سوال از وزیر کشور به دلیل اتفاقات هفت‌تپه/ نمایندگان مجلس استاندار را مسئول می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۲۲

نمایندگان مجلس قرار است از وزیر کشور در ارتباط با اتفاقات هفت‌تپه، طرح سوال کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازداشت و آزادی چهار کارگر هفت‌تپه و سپس اخراج پانزده کارگر این مجتمع، نمایندگان مجلس را بر آن داشته تا از وزیر کشور سوال کنند چرا در هفت‌تپه اتفاقات اخیر رخ داده است؟

نمایندگانی که در تیرماه به شوش سفر کرده‌اند، خواستار لغو واگذاری هفت‌تپه هستند و در عین حال می‌گویند: استاندار و مالک فعلی با ایجاد ناامنی در مجتمع، قصد دارند در خلع ید از مالک فعلی مجتمع اخلال ایجاد کنند. آنها نمی‌گذارند گزارش دیوان محاسبات، اجرایی شود.

علی خضریان (نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس) در این رابطه اعلام کرده است: اکنون با اقدامات التهاب‌آفرین مسئولان استانی با حربه‌های تکراری امنیتی، شرکت مجدداً به فاز اعتصاب و ناآرامی بازگشته است. کارگران از مطالباتشان کوتاه نمی‌آیند، امروز وزارت کشور باید پاسخگوی این اقدامات تنش‌زا و ضدامنیتی استاندار خوزستان باشد. مجلس از این موضوع کوتاه نخواهد آمد و در اولین گام با طرح سوال از وزیر کشور این رفتار ضدامنیتی را پیگیری خواهیم نمود.

در روزهای گذشته، احمد نادری و دیگر نمایندگان مجلس نیز در شبکه‌های اجتماعی خواستار بازگشت به کار کارگران اخراجی و پاسخگویی استاندار خوزستان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز