خبرگزاری کار ایران

پاسخ وزیر نیرو به 79 پرسش مردمی

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۷۷۷

وزیر نیرو با حضور در شبکه ویدئویی آپارات به سئوالات و مشکلات مردم پاسخ داد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" بعدازظهر امروز چهارشنبه، هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت، به مدت 90 دقیقه از طریق شبکه ویدئویی آپارات به سئوالات مردم پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه سئوالاتی از جمله نحوه تعیین تعرفه‌های برق تجاری در هرمزگان، آبرسانی پایدار به روستاهای آذربایجان غربی، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب‌بهای کشاورزی در خوزستان، امریه سربازی در وزارت نیرو، انتقال بین شرکتی کارکنان آب و برق از استانی به استان دیگر و بالا بودن میزان آب بهای نخیلات حاشیه رودخانه کارون در خرمشهر عنوان شد که وزیر نیرو پس از استماع سئوال هر هم‌وطن به آن پاسخ داد.

وضعیت استخدام کارکنان طرحی، رسیدگی به درخواست برق‌رسانی به چاه، درخواست برق در روستای خارج از بافت، بهره‌برداری انرژی خورشیدی در یزد و احیای دریاچه ارومیه از دیگر موارد مطرح شده از سوی مردم بود.

این گزارش حاکی است، در دیدار مجازی مردم با وزیر نیرو تعداد 79 پرسش دریافت شد که رضا اردکانیان وزیر نیرو به 20 سئوال به طور مستقیم پاسخ داد و به شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو دستور داد تا به تمامی سئوالات و مشکلات مطرح شده رسیدگی کرده و پاسخ مناسب ارائه را به سوال کنندگان کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز